Føstegangsfødende i Oslo.

Mimi_

Andre møte med forumet
Heihei!

Jeg skal bli septembermamma og vil gjerne bli kjent med andre septembermammaer!!
Jeg er 25 og jeg bor i Oslo.
Prøvde i 1/2 år før det klaffet. Gleder meg veldig til tiden begynner å gå litt fortere!

Hei.

Jeg har en sønn på 8 år. Og er gravid igjen nå. Skal etter planen få i september.. Jeg bor også i Oslo og er 31 år. Det er en veldig spennende, og fin tid i vente.. Husker sist jeg var gravid, trivdes veldig godt med det..

Jeg er 24år og første gangsfødende som bor i Oslo. Gleder med masse, men frykter at ukene skal gå veldig sent.....

Hei Anita! Så du hadde endret terminen din, kunne de se det så tidlig? Har du vært på ul allerede?

Litt nysgjerrig her. Jeg skal selv på ul på mandag siden jeg har hatt komplikasjoner før. Er veldig spent på det.

Klem

Hei hei!

Jeg er og førstegangsfødende - all going well - i Oslo i september. Er 30 år og GLEDER MEG SÅ VELDIG!!! [:D]

ORIGINAL: bæibi

Hei Anita! Så du hadde endret terminen din, kunne de se det så tidlig? Har du vært på ul allerede?

Litt nysgjerrig her. Jeg skal selv på ul på mandag siden jeg har hatt komplikasjoner før. Er veldig spent på det.

Klem

Jeg var hos legen for første gang forrige uke. Og ut fra syklussene mine, og at grav.testen viste positivt allerede 31.12.05, sa legen at vi kunne regne med at en termin 05.09.06 ville stemme bedre enn 10.09.06. Dette er veldig spennende.. Jeg har altså ikke vært på UL enda, men gleder meg til jeg skal det, selv om det er en stund til enda.. [:D]

Jeg bor forresten også i Oslo og er 26 år, snart 27 [;)]

Hei hei.. Jeg er også første gangsfødende i Oslo.. Jeg er 25 år og samboern min er 30år. Han har en datter fra før. Vi gleder oss mye. Har termin 17 eller 18 september.

Jeg er også førstegangsfødende i Oslo. Jeg er 26 år. Jeg er forresten på utkikk etter en ny fastlege. Min lege er så usympatisk og vanskelig å snakke med.[:'(] Noen som vet om en flink og hyggelig lege i Oslo?

ORIGINAL: Mimi_

Heihei!

Jeg er også førstegangsfødende fra Oslo.. jeg er 25år. Samboern min har en jente på 3 år fra før. Vi gleder oss masse

Jeg har en lege på Majorstua nå, ABC legesenter. Prøvde å ringe henne på fredag for å bestille time men nå har hun tatt ferie til langt ut i Mars.
Det er jo nesten håpløst å få tak i henne bestsandig!

Hei!!!Jeg er også gravid for første gang.Termin rundt 25:September.Veldig spent..håper alt går greit!Formen er i alle fall bra..Din da?

p.s Ja tiden går supersakte!Er hjemme fra jobb og da går det jo enda tregere....

Back
Topp