M mimmi77 Forelsket i forumet 10 Mai 2006 #1 Da fikk jeg æren av og legge inn første tråd[:D] Tusen takk for nytt forum. Kan vel trygt si at det er her jeg hører til
Da fikk jeg æren av og legge inn første tråd[:D] Tusen takk for nytt forum. Kan vel trygt si at det er her jeg hører til
M mimmi77 Forelsket i forumet 10 Mai 2006 #3 Har 26 mnd som prøver bak meg, men gått uten pillen i 9 år. Var gravid i fjor, men det gikk jo som kjent galt
Har 26 mnd som prøver bak meg, men gått uten pillen i 9 år. Var gravid i fjor, men det gikk jo som kjent galt
x1xPastella Forumet er livet 10 Mai 2006 #4 Jeg er å med!!!! Noen å 20 pp her.... Og jeg mista for snart 2 år siden... Etter det virka ikke systemet lengre!!!!
Jeg er å med!!!! Noen å 20 pp her.... Og jeg mista for snart 2 år siden... Etter det virka ikke systemet lengre!!!!
5.mannpåvei Forumet er livet September To Remember 2022 Septemberlykke 2024 10 Mai 2006 #5 huff, håper ikke dere forsvinner helt fra "før svangerskapet" da... hehe :) Lykke til til dere alle! :)
huff, håper ikke dere forsvinner helt fra "før svangerskapet" da... hehe :) Lykke til til dere alle! :)