Førsteinntrykket...

Papillon

Elsker forumet
Hvor mye har førsteinntrykket å si for om du ønsker å bli kjent med noen eller ikke? Hadde noen sagt til meg første gang jeg møtte mannen min at vi kom til å bli gift, ville jeg nektet og ledd det bort. Jeg hadde gjort meg opp et visst bilde av drømmemannen og han var slett ikke høy og mørk og med de interessene jeg mente kvalifiserte til en god partner for meg. Heldigvis tok jeg meg tid til å bli kjent med ham! Har vært sammen med verdens beste mann i over tolv år nå, gift i åtte. Er uendelig glad for at det ble oss to. 

Førsteinntrykket har alt å si for meg. Jeg er en veldig god menneskekjenner og tar faktisk aldri feil. De gangene jeg ignorerer magefølelsen om førsteinntrykket, ender jeg opp med å skulle ønske jeg hadde hørt på den til å begynne med. :P

Hadde heller ikke trodd at jeg skulle bli gift med en som mannen min, men han gjorde et godt førsteinntrykk, haha! :P

Vel, Papillon, du vet jo Adrian.. og du vet jo jeg.. og da vet du kanskje også at ingen (og jeg aller minst!) hadde trodd vi skulle bli gift og få tre barn sammen.. :P

Han sjekket meg opp med de vidunderlige ord "fine puppa" på landsmøtet til AUF for massevis av år siden.. haha :D

Jeg hadde dog bestemt meg idet jeg så ham. Jeg sa "han skal jeg ha" lenge før jeg engang visste hva han het, og da var det gjort. Jeg får det som regel som jeg vil.. ;)

Førsteinntrykket har MYE å si. Jeg har bodd sammen med over 200 forskjellige mennesker, og er etterhvert blitt en ganske god judge of character. Hvis det føles som noe skurrer, gjør det som regel det. Jeg gir sjelden noen en sjanse hvis det ikke føles verdt det med en gang. On the bright side, så gjenkjenner jeg også som regel en venn når jeg ser en! :)

Tja..det har en del å si det! Men ikke alltid det stemmer, har klart å gi noen dårlig førsteinntrykk på folk selv og derfor greit å gi folk en sjanse, alle kan ha en dårlig dag 

Hadde nok aldri trodd jeg skulle gifte meg med mannen min..men jeg hadde lyst på han fra jeg så han første gang og jobbet litt for å få det som jeg ville!

Det har selvsagt noe å si , men omstendighetene rundt første møte har også noe og si. Men heldigvis så vet jeg at man skal ikke "skue hunden på hårene " emoticon

KristineBirgitte skrev:

Han sjekket meg opp med de vidunderlige ord "fine puppa" på landsmøtet til AUF for massevis av år siden.. haha :D

hahaha Adrian! :-D

Vel, hadde jeg brydd meg stort om førsteinntrykk, så hadde ikke vi vært sammen idag for å si det sånn

Sjakkruta skrev:
Vel, hadde jeg brydd meg stort om førsteinntrykk, så hadde ikke vi vært sammen idag for å si det sånn

samma her...

Tja, førsteinntrykket har jo en del å si, men også omstendighetene rundt første møte. Heldigvis vil jeg påstå at jeg er en såpass god menneskekjenner at jeg ser om de er verdt å spare på til tross for dårlig førsteinntrykk. :)

Back
Topp