Førstehjelpskurset

MetteJ

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
I går kveld var vi på kurs. Jentungen startet med å spy på vei dit i bilen [X(] Var ikke syk da, mulig det var rap som plagde henne for etterpå var hun i strålende humør [8D] Fikk ikke lagt henne så reiste 21 selv om det varte til 22. Og er mye jeg ikke fikk med meg desverre. Samme med de andre tror jeg for jentungen var i så godt humør at hun tulla og tøysa og alle de andre bare lo av henne. "Klassens klovn" [X(] Hyper unge [8D] Og kurset var ikke så veldig bra heller... Men fikk et hefte og jeg kan skrive innlegg ut fra det heftet om noen vil det...?

Og forresten! Jeg fikk litt sjokk, for jeg måtte få av henne klærne som var spy på. Og så satte jeg henne fra meg til gulvet på bena, da bruker hun å sette seg ned på rompa. men hun satte seg ned på huk OG REISTE SEG IGJEN! [:D] Satt seg ned på huk og opp igjen! [:D] Satt bare å måpte jeg [X(]

Huff, dumt du ikke fikk med deg hele kurset da, og at hun spydde :/ Jeg ville gjerne likt å lest det som ble tatt opp, så om du har tid og ork kan du skrive litt om det :)

Åhhh, så flink snuppa er da, skjer mye nytt for tiden ja :D

ORIGINAL: lillebebis

Huff, dumt du ikke fikk med deg hele kurset da, og at hun spydde :/ Jeg ville gjerne likt å lest det som ble tatt opp, så om du har tid og ork kan du skrive litt om det :)

Åhhh, så flink snuppa er da, skjer mye nytt for tiden ja :D

[:)]

Back
Topp