Førstegangssko

• Trådstarter Trådstarter neledam
  • Opprettet Opprettet
Jeg var i butikken og så på kavat-sko idag. De hadde brun, hvit og svart. Jeg spurte om de fikk inn flere farger senere. Nei, vi får ikke inn for jenter svarte hun. Sånt irriterer meg, jeg kan vel kjøpe akkurat de fargene jeg vil til jenta mi!
Brandos har mange fine kavat sko

Har ecco:) vanlig første sko med Gore tex i str 21. Har gått i 1-2 mnd nå.

Noen som vet hvor lenge de første skoene varer? Hvis jeg kjøper noen nå, holder de frem til hun trenger sandaler i sommer?

Vet det er forskjellig fra barn til barn altså :)

Skal kjøpe disse, Kavat Edsbro. Tenkte å kjøpe nå, så vi kan ha litt gåtrening ute i påsken. :)

ImageUploadedByBV Forum1426282878.900537.jpg

Kjøpte noen for noen dager siden men ho klarer jo ikke å gå ordentlig i dem. Må kanskje øve litt?

Har ikke kjøpt sko enda :)

De så vi også på, de er så søte! Vi har kjøpt samme modell bare gule. Skal hente de på posten idag, gleder meg:)

Kjempefine i gule også! Falt så veldig for de med blomster. :) Hvilken str. kjøpte du? Jeg la på ca. 2 cm som fysio anbefalte og endte på str. 21. Ikke så lett å måle foten når den som eier den har helt mark! :P

Kjempefine i gule også! Falt så veldig for de med blomster. :) Hvilken str. kjøpte du? Jeg la på ca. 2 cm som fysio anbefalte og endte på str. 21. Ikke så lett å måle foten når den som eier den har helt mark! :P
Vi kjøpte str 20. Var i butikken pg prøvde og så bestilte på nett siden de ikke hadde gule:) Tok ut sålen og målte mot foten, det var enklest.

Har noen utesko til henne... Men klarer ikke å få dem på henne? Er de for små da kanskje?

Kjøpte sko på fredag første dagen kunne han ikke fordra de å bare skreik, lørdagen og søndagen gikk han fint med de og ble mye gøyere ute :)

Back
Topp