Førstegangsprøvere

Bko33445

Andre møte med forumet
Hei! Jeg og samboer har endelig bestemt oss å prøve skikkelig på å få våres første barn. Jeg er 23 år gammel. Samboer og jeg har vell egentlig prøvd i over ett år men ikke med testing av EL og slikt. Så nå var det på høy tid at vi begynte med all den testingen

han har dessverre en alvorlig sykdom som gjør at om barnet tester positivt for sykdommen så må man abortere..de tar test av morkaken og aborten skjer i 11 uke.. men vi håper så inderlig at vi slipper dette ☺️

Jeg kjøpte clearblue feritlitetsmonitoren for en mnd siden, og første PP fikk jeg Max 8 og 9 mai. Så nå er eg vell i DPO land og venter spent på om det går denne gangen!

symptomer på EL hadde jeg skikkelig i går på dag 2 med Max, stikkinger i venstre side og romsteringer der nede. I dag er symptomene at det romsterer litt nedentil og litt stikkinger. Dagene går sakte og jeg tenker jeg kan begynne å teste på dag 10dpo ☺️
 
2DPO Og jeg klarer nesten ikke vente men vet godt at det ikke er noe vits å ta test så tidlig:sorry: jeg vurderer å ta test i morgen tidlig med tidligtest men vil heller ikke sløse bort testene :dead: vi får se om jeg klarer å holde meg!

symptomene i dag var ikke så mye å skryte av så jeg mistet litt håp. Men kjente litt murringer nedentil i dag kanskje det bare er ønskesymptom!
Men uansett så er nippelene mine øm/veldig sensitiv. Så vi har fortsatt ett mini håp om at det kanskje kan være noe! Krysser fingrene :)
 
2DPO Og jeg klarer nesten ikke vente men vet godt at det ikke er noe vits å ta test så tidlig:sorry: jeg vurderer å ta test i morgen tidlig med tidligtest men vil heller ikke sløse bort testene :dead: vi får se om jeg klarer å holde meg!

symptomene i dag var ikke så mye å skryte av så jeg mistet litt håp. Men kjente litt murringer nedentil i dag kanskje det bare er ønskesymptom!
Men uansett så er nippelene mine øm/veldig sensitiv. Så vi har fortsatt ett mini håp om at det kanskje kan være noe! Krysser fingrene :)
Egget fester seg mellom 6 DPO og 12 DPO, så er ikke noe vits å teste så mye før det. Symptomer du eventuelt føler da er pga progesteron, og symptomene er faktisk ganske like som ved en graviditet :) Men det begynner å avta rundt 7DPO tror jeg, så ting etter det kan være tegn på en spire. Eneste symptomet som ikke skyldes progesteron er mørkere og større areola :) lykke til!
 
Egget fester seg mellom 6 DPO og 12 DPO, så er ikke noe vits å teste så mye før det. Symptomer du eventuelt føler da er pga progesteron, og symptomene er faktisk ganske like som ved en graviditet :) Men det begynner å avta rundt 7DPO tror jeg, så ting etter det kan være tegn på en spire. Eneste symptomet som ikke skyldes progesteron er mørkere og større areola :) lykke til!

takk for utfyllende svar :) ja får bare håpe og vente i spenning:dead:
 
Back
Topp