håpefull.fp
Andre møte med forumet
Hei! Tok ut pstav for litt over en måned siden. Ikke fått mensen enda men har siden da testet for EL jevnlig. Fikk positiv ELtest for 8 dager siden. Hadde også eggløsningsslim dagen etter jeg testet positivt. Testet negativt dagene etter. Siden da har jeg hatt ømme bryster og brystvorter, oppblåst mage samt stikkinger i ny og ne, sure oppstøt, treg mage. I går hadde jeg kjempe vondt i nedre del av magen - så har derfor en del spørsmål som må luftes ut for å forhåpentligvis få svar.
- hvis det stemmer at jeg hadde EL for 8 dager siden, hva er da min dpo? Og når kan jeg teste meg med graviditetstest?
- kan dette være pms? Hadde regelmessige blødninger før pstav, men kjente aldri noe mensensmerter.. (har hatt pstav i litt over 5 år, uten mens om dette er av betydning)
- hvilke tidlige symptomer hadde du, og når testet du positivt på graviditetstest?
- hvis det stemmer at jeg hadde EL for 8 dager siden, hva er da min dpo? Og når kan jeg teste meg med graviditetstest?
- kan dette være pms? Hadde regelmessige blødninger før pstav, men kjente aldri noe mensensmerter.. (har hatt pstav i litt over 5 år, uten mens om dette er av betydning)
- hvilke tidlige symptomer hadde du, og når testet du positivt på graviditetstest?
Last edited: