Babywish89
Glad i forumet
Når tas den, og når er det riktig og ta den? Jeg var hos legen i går, og han tok alt av blodprøver da, 5+3. Er det for tidlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det stemmer faktisk ikke man kan blant annet få en ukorrekt HB viss man tar blodprøvene for tidligDet er ingen problem å ta de så tidlig de vil ikke få andre svar på de prøvene uansett ;-)
Her må jeg ordne med time hos jordmor selv, og her har jordmor kontor på helsestasjonen, så bare ringer ditJeg lurte litt iforhold til jordmor! Er det legen soM henviser dit? Hva om jeg vil dit på første kontroll? Vet ikke om vi har egen jordmor i kommunen
HB en endrer seg hele tiden den... Hos meg er den forskjellig fra dag til dag ;-) så ikke den viktigste blodprøven av de som de tar første kontrollen da den alltids kan kontrolleres senere ;-)Det stemmer faktisk ikke man kan blant annet få en ukorrekt HB viss man tar blodprøvene for tidlig
Skal mannen være med på første kontrollen hos legen? Eller er det bare blodprøver?
Mannen min var med på første kontroll med første barnet. Da syns vi det var fint å gjøre sammen. Med nr to og nå med nummer tre er det bare oul han blir med på.Skal mannen være med på første kontrollen hos legen? Eller er det bare blodprøver?