Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det kommer an på hvor langt du er på vei når timen er.
Jeg var i går, 6+2-ish, og gjorde ikke så mye mer enn å fylle inn helseskjemaet, sjekke urinprøven, og få en ny time i uke 12. De sa de ikke tok blodprøver eller noenting før i uke 12.
Sikkert litt forskjellig fra lege til lege. Jeg var på onsdag, er i uke 5. Tok blodprøver, blodtrykk, fikk helsekort, legen søkte om vurdering til planlagt ks og fødeplass. Fikk beskjed om å bestille jordmortime til uke 16 allerede nå pga stor pågang
Tenkt å få bestilt time hos lege til slutten av januar når jeg er 12 uker på vei. Er nr 4, og her tar de oss ikke inn til kontroll før uke 12 da de blodprøver ikke tas før da. Med mindre en trenger ekstra oppfølging av ulike grunner i svangerskapet. Vurderer å bestille en time hos jordmor i starten av januar bare for en samtale siden jeg har mistet 3 ganger
Jeg skal dit i neste uke når jeg er 6+5, har fått beskjed om å ta med urinprøve, så skal jeg også ta ultralyd.
Synes det er rart at det er så forskjellig fra lege til lege, bør være likt for alle.