Førstegangskontroll

Fikk time 8. Juli da er jeg ca 9 uker:)

Fikk hørt via dropper i uke 9 med forrige.. Og så en liten krabat på utvendig ul.. Men skal bestille jordmortime sånn at alt er ordnet før august..

Har termin ca 23/24 februar

Sent from my iPad/iPhone using BV Forum mobile app

Tror jeg bestiller når jeg kommer hjem fra ferie.. Kommer litt an på om jeg har fått svar på blodprøver jeg tok sist jeg var der eller ei. Sådde folatmangel og protein S mangel forrige gang, så vil være på den sikre siden :) Det er det hun sjekka sist da, så hvis alt ser fint ut venter jeg kanskje litt til.

skal også til legen den 26.juni:)) på førkontroll :) ta blodprøver osv, men de ville ikke ha meg inn før jeg var ca 7-8 uker på vei.. var vist normalt der å ha kontrolltime da.. :) ikke ringt hs ennå jeg, tar det etter timen da vet jeg litt mer :))

Jeg skal hos jordmor 8. Juli og da er jeg 9 uker ca. Og hos fastlegen når jeg er 12 uker :)

Har ikke bestilt time enda, merketr at denne gangen venter jeg så lenge som jeg må. Er ikke så farlig hvem av legene på legekontoret som tar kontrollen. Regner med jeg har kontroll første eller andre uka i august, da er jeg 11-12 uker :)

Jeg har vært nå i uken. Ingenting avvik på noe:) har også fått time til første jordmorkontroll i uke 16:)

Termin 09.februar med første frøet:)

Jeg hadde så tidlig førstekontroll med de to andre, at jeg gjerne vil inn tidlig jeg da. Men vi får se. Tenker jeg ringer jordmor til mandag og snakker med ho :)

Jeg skal 3.juli :) ba om tidlig pga sa-en forrige mnd :)

Har rett og slett hatt det så travelt her at jeg har glemt ut å ringe å bestille time :P
Må huske det på mandag - er ofte fullt og travelt hos min lege, så da kan det være greit å bestille i god tid på forhånd..
Åååh, er litt spennende også - blir liksom litt mer virkelig etter det er blitt bekreftet hos legen og papirene begyner så smått å bli utfyllt :D

Bestiller time etter jeg har passert 6 uker tror jeg, de vil ikke ha inn gravide før uke 12 uansett hos min lege, så da blir det evt etter hvis de har ferie da:)

Så rart! Eg ringte til min lege og spurte når de ville ha en inn til første kontroll og her ville de at man har første kontroll FØR uke 12. Eg sa at eg kunne før ferien min ca i uke 8 , eller etter og da i uke 11. Så eg fikk time straks eg var ferdig på ferie men hos en annen lege en min egen siden ho var på ferie begge akutelle ukene!

Back
Topp