Hei
Ville bare høre litt om deres erfaringer fra da dere var gravid første gangen? Ganske sikker på at de fleste her inne har flere barn, og sitter med fler erfaringer enn meg
Kunne dere sagt litt om:
-Alder når dere var gravid første gang
-Hvor lang tid det tok før dere trodde på graviditeten?
-Når sa dere det til andre?
-Dro dere på ultralyd privat eller ventet til offentlig time?
-Evt om dere ble skikkelig dårlig?
Jeg starter i ny jobb neste mandag og frykter at jeg vil bli kjempedårlig om noen uker. Jeg er litt kvalm på morgenen nå, men det er helt overkommelig. Har også en mann som ikke ser behov av å betale for tidlig ultralyd, da vi prøver å spare inn der vi kan. Jeg har ikke et kjempebehov for tidlig ultralyd, men vi skal hjem til hans foreldre i oktober på høstferie og da hadde det vært koselig med ultralydbilde. Det er akkurat i grenseland på uke 11/12 tror jeg.
Beklaager lang post, men dere virker så kloke og herlige
Ville bare høre litt om deres erfaringer fra da dere var gravid første gangen? Ganske sikker på at de fleste her inne har flere barn, og sitter med fler erfaringer enn meg
Kunne dere sagt litt om:-Alder når dere var gravid første gang
-Hvor lang tid det tok før dere trodde på graviditeten?
-Når sa dere det til andre?
-Dro dere på ultralyd privat eller ventet til offentlig time?
-Evt om dere ble skikkelig dårlig?
Jeg starter i ny jobb neste mandag og frykter at jeg vil bli kjempedårlig om noen uker. Jeg er litt kvalm på morgenen nå, men det er helt overkommelig. Har også en mann som ikke ser behov av å betale for tidlig ultralyd, da vi prøver å spare inn der vi kan. Jeg har ikke et kjempebehov for tidlig ultralyd, men vi skal hjem til hans foreldre i oktober på høstferie og da hadde det vært koselig med ultralydbilde. Det er akkurat i grenseland på uke 11/12 tror jeg.
Beklaager lang post, men dere virker så kloke og herlige

håper jeg slipper unna denne gangen….