Førstegangsgravid fra Vestfold!

Nilia

Andre møte med forumet
Hei alle sammen!

Er det noen fra Vestfold her som har termin i desember? Kanskje vi kunne ordnet et treff...hadde vært koselig å bli kjent med flere i samme situasjon :o)

Klems Nilia
 
Hei!

Jeg er fra Tønsberg og har termin 22. desember [:)]. Var på BIM treff på Baku mandag, det var kjempekoselig! Er 30 år og samboer. Det var litt om meg..

Hvor i Vestfold bor du?
 
Hei og velkommen til oss.
Godt å se at det er flere som har termin i desember. Jeg er fra østfold jeg da. Uansett ønsker jeg deg lykke til videre.
Klem
 
Hei du [:D]

Tenker jeg vet hvem du er....var på BIM treffet sjøl...termin dagen før deg. Åssen går det med magen da? [:)] Det var veldig koselig på første treff, så har planer om å komme på neste...du da?

Klems Nilia
 
Hei, hei. Tenkte kanskje det var deg, ja [;)] Så koselig!
Jeg kommer på neste treff, det var jo så trivelig. Magen vokser og har kjent liv hver dag denne uka [:)] Spreller noe veldig på kvelden og etter jeg har spist.

Kjent noe liv enda du?

Klem [:D]
 
Hei igjen [:)]

Ikke kjent no' liv enda her nei...synes til og med magen har gått litt tilbake [:D] men det er vel bare fordi jeg vil den skal strutte! Jeg er overbevist om at du enten er lenger på vei, eller har to stykker som kravler inni der [;)] hva tror du selv da...? Har du fått ordnet deg no' tidligere UL time enda? Lurer litt selv, om jeg skal prøve å få litt tidligere...fikk jo forflyttet den en uke, men har lyst å se nå!! [:)] Ellers da? Nyter du ferien? Kan nesten ikke vente til jeg skal ha fri...men tre uker igjen gitt....tre laaaange uker.

Klems Nilia
 
Hei, hei!

Jeg tror jeg er litt lenger på vei siden jeg kjente spark på utsiden av magen i sta. Var helt tilfeldig at jeg holdt på magen, for jeg kjente det rørte på seg, så fikk jeg jammen et bitte lite spark mot hånda. Var en helt utrolig deilig opplevelse. Gled deg! Jeg tror det bare er en. Og håper vel det og, hehe. Har ikke fått ultralyd noe før enda. Skal til legen på fredag igjen. Nøtterøy ultralydinstitutt åpner igjen etter å ha hatt ferie i to uker, mandag 11. Skal ringe dit da og høre om å få time til uka. Blir to tette ultralyd timer, men det er verdt det. Klarer nesten ikke vente, er jo så nysgjerrig på den lille spira [:D]

Det koster 550 kr, men da får vi grundig sjekk, og de gir seg visst ikke før de finner kjønn om man vil vite det, sa venninna mi. Man får bilder og dvd med fosteret. Tenk så kos å kunne sette på DVD film og se babyen når man måtte ønske! Jammen mye for pengene syns jeg [:)]

Ja, du burde høre om å få time før. Vi er utålmodige nå, hehe.

Så du jobber og sliter enda, du. Har den lange lærer ferien jeg, da. Så nå venter jeg på strand vær.. Koser meg, men blir langtekkelig og litt kjedelig til tider. Andre er jo på jobb [&o]

Du får ikke slite deg helt ut på jobb.

Hvordan føler du deg ellers da? Fin form? Har du slitt med kvalme?

Klemmer fra
 
Førstegangs.. Skulle det stått etter Klemmer fra.

Klem Førstegangs [:)]
 
Hei igjen du.

Håper alt er bra med deg [:)]

Har hatt litt problemer med dataen, så har ikke vært inne på en stund...

Akkurat nå så er jeg egentlig veldig bekymret...skal til legen senere idag. Har blødd i helga...ganske mye, også veldig friskt blod, så er liksom ikke bare litt i utfloden heller. Nå skal det sies at jeg ikke har tatt det veldig med ro i helga...( har flytta om, og reinreda hele leiligheten....alene) Samboeren min har vært på hyttetur i helga, så jeg tenkte jeg skulle overraske han litt...dro på Ikea på fredag og handla masse, også har jeg holdt på til klokka to og tre om natta her hjemme. Det ble veldig bra da, men kommer aldri til å tilgi meg selv hvis jeg kan ha forårsaket no' galt...[:(]

Jordmora mi sa en gang at man ikke kan løfte på seg en abort, så jeg håper for guds skyld hun har rett....men får se hva legen sier etterpå...

Sånn ellers er lat bare bra da [:)] Ikke vært noe kvalm eller uvel. Kjenner det "stikker" litt innimellom, men det er vel bare livmora som vokser... skal på ultralyd 22.juli ( hvis jeg ikke blir sendt dit før da...?) Gleder oss kjempemasse! Håper de kan se kjønnet, for vi vil vite begge to [:D] Også reiser vi til Romania den 23.juli[:D]

Har du msn?

Du får nyte sommerværet, så skal jeg ligge rett ut jeg til jeg skal til legen etterpå, så snakkes vi senere.

Klems Nilia
 
Hei!

Uff dette hørtes ikke bra ut. Vondt av deg nå! Håper det bare er et blodkar som har sprukket da. Fått legetime sent eller? Skjønner du er bekymret.

Jeg har msn. dahlrenate@hotmail.com

Du må ta det med ro til du har vært hos legen. Tenker på deg!

Her går alt bra. Var hos legen på torsdag, syns vi hørte to hjertelyder, men den på venstre var veldig svak, så legen sa på slutten at det nok var den ene vi hørte. Han satte meg en og en halv uke frem, sånn at jeg nå er 18 uker og mulig ny termin mellom 8. og 12. desember. Skal på privat UL på onsdag. Må få en oppklaring i termin og om det er en eller to der inne..

Masse lykke til og hold meg oppdatert!

Klem Førstegangs
 
Hei!

Tenker sånn på deg. Hvordan går det?
Jeg var på UL i dag. Vi venter en liten gutt og UL-termin 23. desember. :) Alt sto bra til.

Klemmer fra Førstegangs

 
Hei Trine 82!

Ja, han ser nydelig ut, hehe, tenk at han bare er 17 uker og allerede så utviklet. Rart å tenke på. Gleder meg veldig til jul i år [:D]

Du da? Litt om deg?



 
Hei du!

Så moro da [:D] Da ble ikke terminen forflyttet mer enn en dag jo. Deilig å vite at alt står bra til da!

Var du på BIM treffet idag forresten? Fikk besøk av broren min jeg, så fikk ikke mulighet til å dra, men kommer på neste hvis det passer [:)] Planlagt no' enda?

Ellers så går det veldig bra [:)] For å gjøre en lang historie kort, så ble jeg sendt på sykehuset på mandag for GU og UL...der fant de ikke noe galt, og det var masser av liv [:D] Jeg fikk bare beskjed om å ta det med ro, også skal vi på UL igjen neste fredag. Legen sykmeldte meg fra 11.juli til 21. august..., så det ble visst langfri på meg gitt. Det som er litt kjipt er at vi må avbestille Romaniaturen vår....jeg og samboeren min skulle egentlig reise 14 dager til Romania neste lørdag...men den turen blir ikke no' av i år gitt. Men som vi sier....alt for den lille [:)]

Håper alt går bra med deg også, så snakkes vi snart igjen...har lagt deg til msn'n nå[:D]

Klems Nilia
 
Hei Nilia!

Ja, veldig bra [:)]

Så godt å høre at alt står bra til med babyen din. Du får ta det med ro nå, da. Synd med turen deres, men dere får ta det igjen siden.

Var på BIM treff i går, ja. Var nok en koselig kveld! Neste treff blir 2. aug kl 18.00 på Himmel og hav.

Har lagt deg til på msn også [:)]

Da prates vi!
 
Back
Topp