førstegangsfødende

A2010

Betatt av forumet
Hei :) Er det noen av de førstegangsfødende som har kjent tydlige spark?
Jeg er 17+1 uke på vei idag. Tror ikke jeg har kjent noe, ikke noe tydlig. Hatt sånne rare følelser i magen, men er ikke sikker på om det er babyen. Hehe.
Gleder meg sånn til å kjenne spark [:D] 

Jeg er også førstegangsfødende, er 17+6 i dag

Jeg har ikke kjent noe heller, har prøvd å legge meg ned etter middag, og på natten har jeg kjent etter - men jeg kjenner ingenting enda.
Vel... jeg tror ikke jeg har kjent noe da.. kjenner mest min egen puls! men har et par ganger følt at det har vært en svak bevegelse, som om det har strøket seg på innsiden.. men aner jo ikke om det er babyen eller magen , tarmen??
Tenker at det kommer jo - og VET at det er masse liv der inne for hørte det når vi skulle finne hjertelyden til den lille.. det kom masse rare lyder hun sa var bevegelse foran dopplern!

VI kjenner nok noe snart vi også - lykke til!

ORIGINAL: Nikkiline

Jeg er også førstegangsfødende, er 17+6 i dag

Jeg har ikke kjent noe heller, har prøvd å legge meg ned etter middag, og på natten har jeg kjent etter - men jeg kjenner ingenting enda.
Vel... jeg tror ikke jeg har kjent noe da.. kjenner mest min egen puls! men har et par ganger følt at det har vært en svak bevegelse, som om det har strøket seg på innsiden.. men aner jo ikke om det er babyen eller magen , tarmen??
Tenker at det kommer jo - og VET at det er masse liv der inne for hørte det når vi skulle finne hjertelyden til den lille.. det kom masse rare lyder hun sa var bevegelse foran dopplern!

VI kjenner nok noe snart vi også - lykke til!

Jeg å kjenner bare pulsen min når jeg prøver å kjenne etter. Men vi kommer nok snart til å kjenne det vi og :D
Jeg har ikke hørt hjertelyd enda, men har sett hjerteslagene på privat UL [:D].

når jeg var førstegangs kjente jeg kiling fra uke 17 ca, men ikke ordentlig spark før uke 23
det kommer nok, og det blir ganske plagsomt når ungen vokser hehe.. på slutten re det mange som får spark i ribbeina og det er ikke noe godt

Med første kjente jeg det i uke 15 og etter det var det full fart, mens nå har jeg så vidt følt noe som ligner på en liten boble som stiger opp til overflaten. (ikke så lett å forklare). Syns at det er veldig lite action inni der. (3dje ungen) Det har nok ikke så mye å si om det er første, andre eller tredje gangen. Kommer sikkert litt an på ungen også.
Skal på UL om ikke alt for lenge og da håper jeg at det er like livlig som vi så at det var i uke 12.

Alle sparkene og dyttene innifra magen kommer tidsnok. De kan bli rimelig ubehagelige etter hvert. Like greit å nyte stillheten før det braker løs. Med første bebisen trodde jeg nesten hun skulle knekke ribbeina mine. [;)]

Jeg kjenner ingen ting, men det var en gang jeg lurte litt ekstra om det kunne være lille knøtte[:D] Gleder meg til jeg kan kjenne spark.
I morgen er jeg 17 uker.

Jeg har ikke kjent tydelige spark, men jeg har kjent babyen (tror jeg). Ganske overbevist om at det er den jeg har kjent.. Begynte i uke 14 så kjente jeg det noen ganger den uken og nå jeg er 15+5 har ikke kjent like mye denne uka, men det har vært litt nå og da.. :)

Er 17+1 i dag, og har kjent tydelige bevegelser i magen i cirka 5-6 dager nå :) Førstegangs er jeg også, så jeg er strålende fornøyd. Skikkelig aktiv krabat jeg har i magen :D

kjenner ingenting, men såg at magen "rulla" seg litt frå eine sida til den andre i dag.. Det var veldig rart, men eg hadde ikkje fått det med meg om eg ikkje hadde sett på magen akkurat då.. For eg kjente ingenting. Veit ikkje om det var magen min som flytta på noko, eller om babyen bevega seg inni der.. Håper på det siste:) Men er berre 14 veker (15 i morgon!!!:D) så eg vil ikkje vere for optimistisk enda:)

Jeg er førstegangsfødende, og jeg begynte å kjenne noe etter 15+6 og nå er jeg 16+6- Merker det mest når jeg legger meg og snur meg eller når jeg bøyer meg etter ting på gulvet:-) Morsomt og spennende

Morsomt å lese om opplevelsene deres jenter!! Og jeg vil bare si at disse boblene og kilingene i magen som dere kjenner nokså sikkert er den lille. Ved neste graviditet vil dere sikkert kjenne igjen samme følelsen og denne gang kjenne dem igjen. "sparkene" kommer tidsnok, som nevnt ovenfor, det er bare en liten sommerfugl nå, men som vokser seg til og spiller fotball der inne!!!

heisan! Jeg er førstegangs og har i flere uker ligget musestille om kvelden for å kjenne etter. for ei uke siden begynte jeg å kjenne bittelitt bevegelser, og i går og i dag har jeg kjent ordentlig spark! I dag kunne jeg til og med se det på magen når den sparket. Men det er sjeldent og raskt [;)] Utrolig følelse!!!

jeg er førstefødende og kjente spaark igår.. det var utrloig deilig, men samtidig rart... for nå var det ikke baree rumlig, men ordentlig spark:)

Jeg er også førstegangs, og kjenner fremdeles ingen verdens ting  Håper det ikke drøyer så alt for lenge, for jeg gleder meg sånn til å kjenne litt livstegn fra den lille 

Back
Topp