Førstegangsfødende :-)

Venter vårt første etter et år med prøving etter en SA:/ er kjempe lykkelig men samtidig livred for reprise av sist graviditet.er kjempe spent..er neste gla for og vere kvalm og uggen;)

Vi venter vårt første barn og er i ekstase :) Vi har planlagt i ca. ett år, men har vært igjennom en abort med utskrapning og et svangerskap utenfor livmor. Er selvfølgelig litt engstelig, men jubler nesten over alle symptomer som melder sin ankomst :) 

I kveld har kvalmen forbarmet seg over meg - noe jeg ikke er like glad for! Er veldig uggen, kvalm og uvel. Er i hvertfall et symptom, men et mindre behagelig ett sådan :p

ÅH! så godt å se det er flere som meg her, fikk følelsen av at nesten alle hadde barn fra før :-) Er litt godt å kjase med noen som er i samme båt :) Hvor gamle er dere? Og hva driver dere med?

Hadde vært koselig å få igang en prat her, oss førstegangsfødende imellom :)

Mhm, jeg og forloveden venter vårt første kjærlighetsbarn :D Jeg syns det er ubeskrivelig å ha en bitteliten en i magen - har ennå ikke vært hos legen og håper inderlig at alt er i orden :) Ellers er det godt å vite at det er flere som venter sitt første aprilbarn.

Jeg er 26, og forloveden min 25, og vi er sauebønder. Ser fram til å bli bedre kjent med dere, apriljentene :D

Hei. Vi venter også vår første :) termin 26.april.
Jeg ble uventet gravid i fjor, men hadde en SA i uke 10 på januar. Etter det bestemte vi oss for at vi ville prøve igjen. så nå sitter vi her og er kjempespente!! håper spira klamrer seg fast i 8 mnd til denne gangen =)

Jeg er 23 og forloveden er 24 :) Jeg jobber 100% i en kiosk. Han er forskalingssnekker ;)

Enig i at det er ubeskrivelig å ha en liten en i magen, og så så lenge vi har ventet på å kunne prøve :D Vi har planlagt og prøvd å tenke oss til det rette tidspunktet siden før vi giftet oss - og endelig kom det :)

Vi har vært gift i 2 år, sammen i snart 7, og er begge 25 år :-) Han jobber og jeg er fulltidsstudent, skal bli førskolelærer :-)

Hvordan er deres bo-situasjon? Vi driver å ser etter noe større, men har egentlig funnet ut at vi vil bli boende og heller kjøpe en ny, sikker bil i stedet for :) Eier en leilighet med to soverom, så passer jo greit det :)

Det er så spennende tid! Gleder meg til alt nytt, og til å kunne begynne å innrede barnerom :D Vi holder på å pusse det opp nå. Noen som har noen tanker om hvilke farge jeg bør male på veggene? :-)

Lykke'i'magen skrev:
Hvordan er deres bo-situasjon? Vi driver å ser etter noe større, men har egentlig funnet ut at vi vil bli boende og heller kjøpe en ny, sikker bil i stedet for :) Eier en leilighet med to soverom, så passer jo greit det :)

Det er så spennende tid! Gleder meg til alt nytt, og til å kunne begynne å innrede barnerom :D Vi holder på å pusse det opp nå. Noen som har noen tanker om hvilke farge jeg bør male på veggene? :-)

Kjempe koselig :) Blir det flere barn må dere nesten finne en ny en med større plass ;) Vi bor i et eget hus på gården, og har mange tomme rom. Skal innrede barnerom ved siden av soverommet vårt fra oktober av der jeg er over 12 uker på vei. Aner ikke hvilken farge vi kan male på veggene, fordi vi vet ennå ikke om vi får jente eller gutt ;) Forloveden min foreslo lyse og varme brunt, men jeg vet ikke helt. Vi vil heller vente til UL som kan gi oss svar :)

Vi venter vår første! kjempe glade, men samtidig redde for å miste (hadde SA mai & juli ca 6 uker på vei begge gangene) har ikke hatt mens nå den siste gang, så usikker på termin

Vi håper at alle gode ting er tre........ <3

Vi venter også vår første :)

Absolutt planlagt og sårt etterlengtet etter lang tid med prøving.

Budeio, det er det vi og tenker :-) Blir boende til krabaten vokser oss ut av huset ;-) Blir fort trangt med en liten en løpende rundt :P Så heldig dere er som har egen bolig, jeg drømmer om å overta mitt barndomshjem, men da tror jeg vi må vinne i lotto først :P

Vi tenker kanskje å male tre vegger hvite og en i en varm brunfarge, slik at når huset skal selges, er det nøytralt og passer for alle :-) I dag har vi vært å prøvekjørt bil, så nå er jeg gira på å få bytta ut det gamle vraket :)

Gratulerer til dere to andre - satser på at alle oss glade førstegangsfødende flyr gjennom første trimester uten problemer :) har dere møe symptomer?

Back
Topp