Førstegangsfødende i februar! (Forhåpentligvis)

Hiver meg på bølgen :)
Her kommer førstemann i februar, nærmere bestemt 23 har jeg termin og vi gleder oss veldig!
Jeg er 28 år og bor i Østfold
 
Hei alle sammen!
Er også førstegangs gravid!Har termin 10februar.Er 39 år og har prøvd og få barn i 18år.Er så glade,men samtidig litt engstelige for at noe skal gå galt.Er 15 uker i morgenKoselig at det var såpass mange førstegangs gravide her!
 
Hei jenter! :)

Er førstegangsfødende, 21 år og samboer. Etter 2 SA'er fra jul og til nå, er jeg endelig gravid, spiren sitter og jeg er 13+1 nå :D
 
Er snart 31 år og venter vårt første lille nurk 13.februar!! :-) har ord.ul 10.sept, å er spent på det som skal skje der!!! Håper alt er bra!!!! :-)
 
Får vel snike meg inn her jeg også nå :)

Er førstegangsfødende jeg også, termin 21.februar :) Vi gleder oss veldig!! Veldig spennende tid fremover.. Er 14+1 i dag, og nå har endelig kvalmen og de værste symptomene begynt å forsvinne.. selvom de var litt gode å ha innimellom.. hehe.. Magen begynner vel smått å titte frem nå etterhvert og! Det gleder jeg meg til :)

Gratulerer alle sammen, blir spennende å følge med her inne :) :)
 
Flere som har vært på ultralyd her inne nå?
Jeg var idag, det var kjempe stas! Alt så fint ut og babyen vokser fint! Jeg har hatt en veldig gutte-følelse lenge, vi har sagt "han" hele tiden. Men det viste seg å være en liten jente i magen min! Ingen tvil i følge jordmoren;)
 
Jeg har vært!
De var usikker på kjønn, så visst "begge deler", men jeg er ganske sikker på at det er gutt i magen min :)

Det blir spennende å se!
 
Hei :) 

Jeg får min første den 25 feb :) 

Har ul hos jm i morgen men ikke den ordinære før om 2 uker:) 
Håper hun kan se hva det er i morgen :) Er så spent.. :D
 
Hei dere! Kommer inn litt sent, jeg, da... oppdager babyverden først nå!!
Jeg er 22 år og førstegangs i Oslo - termin 3. februar, altså over halvveis allerede. Har sjokoladebolle i magen da mannen min er fra Gambia:-) Skal føde på ABC Ullevål (hvis alt går som det skal, håper det). Var til ultralyd på Ullevål 13. september og fant en helt perfekt liten jente der inne... gleder oss masse! Har første jordmorsamtale på ABC på mandag, så det blir spennende...
 
Hei! allesammen,jeg er ny her,har termin den 16 februar,vi fant ut nylig at det en jente som kommer og vi gleder oss kjempe masse:)) og vi håper alt går fint.
 
Hei alle sammen!
Endelig er det min tur til å bli aktiv i et slikt forum =D
Førstegangsfødende og har termin 9. februar, 20+5 i dag (20+4 i følge babyverden.no).
Har mistet 3 ganger tidligere, men nå har vi fått god oppfølging. Var på ordinær UL og alt så fint og flott ut. Vi ønsker ikke å vite kjønn, så om man skal kjøpe blått eller rosa er uvisst frem til februar :p

Er i fra Hamar og ønsker kontakt med flere gravide i omegn :)
 
Back
Topp