Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi akkurat like langt - og jeg er også andregangsfødende. Litt overrasket over at jeg ikke kjenner noe enda egentlig. Morkaken min ligger bak. Noen ganger tenker jeg at kanskje, men tror egentlig det bare er tarmene mine som spiller meg et puss.Er 17+0 og andregangsfødende. Kjenner ingenting her heller men så er morkaken på fremsiden kontra bak sist gang, så forventer ikke noe håndfaste bevegelser på noen gode uker. Alt før er en bonus
Sånn er det med meg og. Noen ganger tenker jeg at deeet var babyen, men det kan være alt mulig annet og ja, så her kjenner jeg ikke liv før jeg er helt sikker men vet jo at det er normalt å kjenne liv fra både nå/tidligere og flere uker frem i tid, så null stress her i gården i alle fallDa er vi akkurat like langt - og jeg er også andregangsfødende. Litt overrasket over at jeg ikke kjenner noe enda egentlig. Morkaken min ligger bak. Noen ganger tenker jeg at kanskje, men tror egentlig det bare er tarmene mine som spiller meg et puss.
Sånn er det for meg også, og jeg er også andregangs. Jeg husker jo ikke nøyaktig når jeg kjente liv sist, bare at det var tidlig. Jeg er 15+0 i dag, så jeg er ikke bekymret ennå.Da er vi akkurat like langt - og jeg er også andregangsfødende. Litt overrasket over at jeg ikke kjenner noe enda egentlig. Morkaken min ligger bak. Noen ganger tenker jeg at kanskje, men tror egentlig det bare er tarmene mine som spiller meg et puss.