Førstegangsfødende, har dere begynt å kjenne liv?

Bazinga92

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Jeg er 16+0 i dag. Kjenner absolutt ingenting selv enda, men jeg lurer veldig på når det er vanlig å kjenne? Eventuelt om dere har begynt å kjenne liv?
Har begynt å få litt mage nå, fra navelområde og ned, det er koselig selvsagt.. :love7

Er 17+1 idag, kjenner ikke noe særlig selv. Håper jeg snart kjenner noe :p magen derimot har begynt så smått å komme å det er koselig :)

Er 17+0 og andregangsfødende. Kjenner ingenting her heller :) men så er morkaken på fremsiden kontra bak sist gang, så forventer ikke noe håndfaste bevegelser på noen gode uker. Alt før er en bonus :D

Har prøvd å søke litt på nett. Og ser alt fra 16-22 uker, så er vel bare å smøre seg med tålmodighet.
Men gøy å vite at det er fra nå, på måte! At de nærmeste ukene nå kan man snart kjenne et lite vesen i magen :love7

Jeg er 16+5 i dag, men andregangsfødende. Jeg kjenner helt tydelige bevegelser hver dag. De siste ukene har jeg vært veldig usikker på om det er det jeg har kjent, men nå er jeg ikke i tvil lenger :happy: Som førstegangsgravid så er det jo så vanskelig å skjønne hva som er babyen, jeg har jo slitt med det denne gangen også :p

Tror jeg kjenner noe av og til, men kan like gjerne være at jeg innbiller meg det:p Er 16+0 i dag.

Er 17+0 og andregangsfødende. Kjenner ingenting her heller :) men så er morkaken på fremsiden kontra bak sist gang, så forventer ikke noe håndfaste bevegelser på noen gode uker. Alt før er en bonus :D
Da er vi akkurat like langt - og jeg er også andregangsfødende. Litt overrasket over at jeg ikke kjenner noe enda egentlig. Morkaken min ligger bak. Noen ganger tenker jeg at kanskje, men tror egentlig det bare er tarmene mine som spiller meg et puss.

Da er vi akkurat like langt - og jeg er også andregangsfødende. Litt overrasket over at jeg ikke kjenner noe enda egentlig. Morkaken min ligger bak. Noen ganger tenker jeg at kanskje, men tror egentlig det bare er tarmene mine som spiller meg et puss.
Sånn er det med meg og. Noen ganger tenker jeg at deeet var babyen, men det kan være alt mulig annet og ja, så her kjenner jeg ikke liv før jeg er helt sikker ;) men vet jo at det er normalt å kjenne liv fra både nå/tidligere og flere uker frem i tid, så null stress her i gården i alle fall :)

Ikke førstegangs, men svarer fra forrige gang!
Skjønte ikke hvordan det kjentes ut før jeg var på OUL og kunne sette sammen følelsen og spark. Trodde jeg kanskje kjente noe bobling før det, men ante ikke. Tror det var rundt uke19 jeg var på oul. Like etter kjente jeg det ordnetlige første harde sparket. Rundt uke 19-20.

Sånn er det for meg også, og jeg er også andregangs. Jeg husker jo ikke nøyaktig når jeg kjente liv sist, bare at det var tidlig. Jeg er 15+0 i dag, så jeg er ikke bekymret ennå.

Kjenner ingenting og har fremdeles ikke noe annen mage enn luft :rolleyes: så er jeg bare 13+5 og regner med det tar noen uker før noe skjer :shy:

Er 16+3 og har siste dagene følt at det av og til har foregått noe i nedre del av magen, av og til føltes litt sånn leamus aktig.. men vanskelig å vite hva det er man kjenner, om det er baby eller bare magen/tarmene som lurer meg:bored:

Men i dag kjente jeg følelsen av en boble som sprekker, som jeg har lest enkelte forklarer det med. Det var to med kort mellomrom, på omtrent samme sted. Og et halvt minutt etterpå kom akkurat den samme følelsen på samme sted. Kan det være baby tro??o_O

Er 16+1 og i går kjente jeg noe som minnet om masse bobler som sprakk, samtidig som følelsen du får når du skubber armen eller sparker fort under vann. Har ganske kontroll på hvordan kroppen min er så er ganske sikker det var baby. Har også kjent et lite dunk, men er usikker.. Redd jeg innbiller meg o_O:D

Nei, er 14+1 og kjenner ingenting. Jeg gleder meg veldig til jeg gjør det!

Back
Topp