Førstegangsfødende ❤️

Aurora❤️

Glad i forumet
MayDay2021
Smånissene 2022
Junispirene24❤️
Hvor mange er vi i gruppa nå som skal ha første ?
Første her :hilarious: 2 for min samboer , skulle sikkert ha hatt en bruksanvisning , men heldig som har en mann som har vært igjennom dette før som jeg kan lene meg litt på :hilarious::joyful::Heartred:Heartred:notworthy

Meg meg meg :singing: Første for mannen også så vi er begge super googlere i "how to baby" :laughing02126 år , 27 når spiren kommer ❤️

Last edited:
Det blir vår føste (så lenge spiren sitter) :)

Meg meg meg :singing: Første for mannen også så vi er begge super googlere i "how to baby" :laughing021
Hehe, ja det der er ikke så lett, jeg kommer sikkert til å ha mine egne meninger for å si det sånn :smiley-angry026 :hilarious::hilarious::joyful: Han har sagt at jeg skal få lov å prøve meg frem litt selv også , det er jeg veldig glad for :joyful:

28 år og førstegangsgravid. Er første til sambuar også, så dette blir spennande! :woot:

28 (snart 29) og gravid for første gang :greet025 Blir en spennende tid framover :nailbiting::joyful:

24 år og gravid for første gang. Er spent på tiden fremover og håper spiren sitter:hello

25 år og dessverre andre graviditet da jeg hadde MA i mai. Håper det går bra denne gangen. Første graviditeten følte jeg noe var galt hele veien selvom det ikke ble oppdaget før uke 12, men har en god følelse denne gangen :Heartred

25 år og dessverre andre graviditet da jeg hadde MA i mai. Håper det går bra denne gangen. Første graviditeten følte jeg noe var galt hele veien selvom det ikke ble oppdaget før uke 12, men har en god følelse denne gangen :Heartred
Jeg trur spiren sitter for oss alle i mai gruppen :Heartred

24 år, første gang for oss begge :greet025
Krysser alt som krysses kan for at spiren sitter:Heartred

Back
Topp