Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Straks 36 år her spiren sitter skal du se23 år og førstegangsgravid Håper lille spiren sitter
Hehe, ja det der er ikke så lett, jeg kommer sikkert til å ha mine egne meninger for å si det sånn Han har sagt at jeg skal få lov å prøve meg frem litt selv også , det er jeg veldig glad forMeg meg meg Første for mannen også så vi er begge super googlere i "how to baby"
Det går nok kjempe bra28 år og førstegangsgravid. Er første til sambuar også, så dette blir spennande!
Ja jeg er også kjempe spent28 (snart 29) og gravid for første gang Blir en spennende tid framover
Det vil jeg tru den gjør for oss alle24 år og gravid for første gang. Er spent på tiden fremover og håper spiren sitter
Jeg trur spiren sitter for oss alle i mai gruppen25 år og dessverre andre graviditet da jeg hadde MA i mai. Håper det går bra denne gangen. Første graviditeten følte jeg noe var galt hele veien selvom det ikke ble oppdaget før uke 12, men har en god følelse denne gangen