Førstegangs.

Lillemy.

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Sensommerbarna 2019
Tanker som surrer.

Er redd for at noe som skjer.

Sikkert helt normalt når det er første gang?

Noen som kan komme med beroligende ord som har flere barn.

Det hjelper sikkert på <3

Føler at jeg ikke har så mange symptomer, derfor tenker jeg mer.

Last edited:
Jeg er andregangs, og er mye mer bekymret denne gangen. Første gangen kan jeg ikke huske at jeg engstet meg, men nå tenker jeg mye på at jeg ikke kan være like heldig å få et perfekt barn til.

Det er nok helt normalt å bekymre seg, men om det blir et så stort problem at det opptar hverdagen din bør du snakke meg jm. Forum/Internett er heller ikke lurt om man bekymrer seg mye. For å trøste deg, så er jo sannsynligheten for at svangerskapet skal gå bra og at du får en frisk baby, mye større enn det motsatte :) Tenk på alle friske babyer som blir født :)

Jeg er andregangs, og er mye mer bekymret denne gangen. Første gangen kan jeg ikke huske at jeg engstet meg, men nå tenker jeg mye på at jeg ikke kan være like heldig å få et perfekt barn til.

Det er nok helt normalt å bekymre seg, men om det blir et så stort problem at det opptar hverdagen din bør du snakke meg jm. Forum/Internett er heller ikke lurt om man bekymrer seg mye. For å trøste deg, så er jo sannsynligheten for at svangerskapet skal gå bra og at du får en frisk baby, mye større enn det motsatte :) Tenk på alle friske babyer som blir født :)
Sant det. skal selvfølgelig snakke med jordmor når jeg skal dit.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er helt vanlig kjære deg :)
Mitt beste råd er husk å puste og rett og slett ta en pause fra hva enn du holder på med i ny og ned.
Tenk positivt og spør om råd når det stopper opp :)

Det er helt vanlig kjære deg :)
Mitt beste råd er husk å puste og rett og slett ta en pause fra hva enn du holder på med i ny og ned.
Tenk positivt og spør om råd når det stopper opp :)
Syns det er tipp topp og spørre om råd her:)) resten av gjengen skal få vite det snart. å da tror jeg kommer til å spørre svigerinna mi litt om jeg lurer på noe(hun har 6 barn). :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp