Førstegangs uke 38+2..

A-40289648

Andre møte med forumet
Hei!
Har termin 15. juni, er 38+2 nå. Flere som ikke kjenner på noen ting som helst? Ikke kynnere, ubehag eller noen ting som kan tilsi at fødsel nærmer seg.
Eneste som er forandret hos meg er at jeg er løs i magen stort sett hver dag, vært det i noen uker..
Min mor gikk 9 dager over med førstefødte og min søster 3 dager over.
Er så spent på å møte lillemor, ventetiden og dagene er grusomt lange :arghh::Heartred
 
Heilt same her. Eg har og termin 15.06 med fyrste, og har heller korkje ubehag, kynnere eller noko anna - men har blitt løs i magen (etter mange veker på duphalac).
Mi mor fekk meg 3 veker tidleg, og min bror ei veke tidleg. Eg er derfor veldig spent kvar dag på om det skal skje noko.
Eg har heldigvis godt med tolmod sidan eg ikkje har fått gjort alt klart enda. Men om ei veke kan det godt byrja å skje litt!
 
39+4 og førstegangs, har også kjent veldig lite men jordmor sa det var normalt at førstegangsfødende kunne ha veldig lite kynnere på forhånd. Har begynt å kjenne stikk i underlivet spesielt på kvelden, så jeg regner med at ungen driver og legger seg på plass der nede Min mor var over 2 uker sen med meg, så jeg tenker jeg får heller bare være litt tålmodig haha
 
Forrige svangerskap skjønte verken kropp eller bebis at de skulle i fødsel. Fikk nedpressmerter 8 dager på overtid. Hadde nada kynnere. Ble satt igang på dag 11 og hun kom på dag 14 :p

Denne gangen (termin 7.juni) har jeg kjent kynnere og nedpress lenge før så har et håp om at fødselen starter av seg selv og ikke blir så lang og hard. Masse lykke til ❤️
 
Back
Topp