Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er det jo over 12 år siden jeg gikk et sånt kurs, men da gikk det mye på det praktiske rundt å få barn, ting man bør forberede seg på, ting det ikke er like nødvendig å tenke på før barnet kommer fordi man ikke vet om det blir slik eller sånn. Det blir snakket om fødsel og hva man kan/ikke kan forvente og/eller bør forberede seg på. Råd ifht den første tiden. En god del info osv. Tips til måter fedre kan bidra på for å føle seg mer delaktig osv. Veldig lite av typen du ser på film med heftige pusteøvelser og den slags.Vi skal, førstegangsgravid. Fikk tilbud om det allerede på første jordmorkontroll, er visstnok rift om plassene Dere som har vært på det, hva går det egentlig ut på?
Jeg har og lyst, tenkte å høre med jordmor i morgen om hvilke tilbud som finnes her er ikke interessert å bruke alt for mye penger på det.
Jeg tror ikke vi betalte for det, mener det er et tilbud som inngår i oppfølging under svangerskap og dermed ikke har noen egenandel det heller. Hvis ikke reglene er endret siden den gang da.