Førstegangs og enda ikke kjent liv...

Lille hemmelighet:)

Elsker forumet
Oktoberskattene 2015
Jeg er førstegangs gravid og 18 uker i dag. Ikke kjent noe liv enda, tror jeg. Synes jeg kjente en boble forje kvelden,men blir usikker. Leser jo om alle førstegangs som kjenner liv både i uke 15 og 16. er ikke utålmodig enda,men hadde vært veldig fint å kjenne liv:)

Når kjente du liv for førstegang?

Nr 1, kjente liv én gang i uke 15, og ikke noe før uke 19 og utover.
Nr 2, uke 13 og hver dag fra da.
Denne gangen har jeg vært usikker fra uke 13, men kjent nå og da. Først siste dagene det har vært hver dag. Var stille en lang stund her.

Sniker fra juni 12

Her kjente jeg ikke liv før uke 18 :-) alle kjenner i forskjellig uke :-)

Første gang jeg var gravid, kjente jeg ikke liv før i uke 20-21 :) og nå kjenner jeg kanskje så vidt noe (er i uke 15)

med nr 1 kjente jeg i uke 17-18,men regelmessig fra uke 20 ca. med nr 2 kjente jeg i uke 17 og nå med nr 3 kjente jeg det første gang i uke 13 og nå i uke 17+3 kjenner jeg det daglig. Er såååå store variasjoner.

Jeg tror jeg kjenner noe av og til, men morkaken ligger på forran så legen sa jeg sikkert ikke kjente noe før rundt uke 20 så det er nok bare innbilning :-P

Jeg kjente heller ikke noe før ca uke 20 med Markus, men nå har jeg kjent liv daglig i et par uker.. Men nå veit jo jeg hvordan det kjennes fra før da :)

Er 18+1 i dag:)

Eg e 2.gangs og kjenne ingenting, snart 16 veke, med 1.mann meina eg at eg ikkje kjente noko før rundt 20...du er nok heilt normal :)

Det er mulig jeg kanskje muligens hvis om atte dersom atte :p kjente noe forrige uke (17+1) men er ekstremt usikker. Sikkert bare innbilning. Har ikke kjent noe særlig siden det. Er 18+2 nå :)

18 uker idag, og syns jeg kjente en boble istad som jeg ikke har kjent før. Men tør ikke å si noe for sikkert. Så med andre ord, har ikke kjent noe konkret enda. :)

med vesla kjente jeg ingenting før uke 21-22.. hadde foranliggende morkake.. denne gangen var jeg vel 15 uker eller noe trur jeg(bare romstering).. men kjente ikke ordentlig før i slutten av uke 17 :)

Med nr 1 kjente jeg ikke liv før i uke 22-23 , men nå flyr det konstant en liten sommerfugl i magen min♡ Er nå 18+6 :-)

Med første kjente jeg liv fra kanskje 16 men jeg var veldig usikker på hva det var. Jordmoren sa til meg at det kan være baby men også tarmene eller andre ting. Vanskelig. Men når jeg var 17 uker var det ikke tvil i det hele tatt. Men det var jo fremdeles forsiktige bevegelser. Denne gangen merket jeg i uke 14, men det er fordi jeg vet hva jeg skal kjenne etter.

Back
Topp