Førstegangs med stor mage.

emma1

Betatt av forumet
Er nå i midten av uke 19, men føler meg så stor.
Nesten som jeg er litt ukomfortabel med den "nye" kroppen. Har bare lagt på meg 2 kilo, men føler meg ikke helt vel uansett hva vekten viser.

Men vet jo at det bare kommer til å bli "verre og verre"...

Flere som ikke føler seg helt seg selv i ny kropp?

Føle mæ heller ikke heilt komfortabel i denna perioden. Syns alt pløsette og d hjelpe ikke at æ har fått huden t en 14 pr gammel gutt på toppen av d hele. [emoji23][emoji23] men men forge svangerskap gikk d seg tell rundt uke 22. Da fikk magen meir fasong og d va masse liv der inne så da va ting strax bedre.

Jeg føler meg ikke vel nå og gjorde det ikke sist. Føler at uansett hva jeg har på meg ser jeg ut som en annen, og føler meg inne som meg selv heller. Både nå og sist har jeg fått stor mage men ikke lagt på meg mye andre steder. Vet ikke om det har noe med det å gjøre. Det gikk over etterpå, da :)

Jeg fikk sent stor mage i de 2 første svangerskapene, men nå med nr 3 begynner magen å bli svær :p veldig uvant, føler meg ikke helt komfortabel med det enda!

Jeg har kjempestor mage, og det hadde jeg på denne tiden med min første også. Jeg endte opp enorm, det må jeg bare innfinne meg med å bli denne gangen også :p

Hehe kjempe store mager. Er ingen av dere som har kjeeempe store mage. Dere ser flotte ut alle sammen, det er jeg sikker på [emoji173]

Er førstegangs jeg også og kun i uke 17, men føler magen min er større enn andres som er førstegangs... Jeg legger fort på meg på magen og har ganske flat rumpe og tynne armer og bein, så føler meg ganske "fortung"... Men skal ikke klage, er jo egentlig kjempekos med litt babymage :happy:

Back
Topp