Førstegangs gravide!

*lmk88*

Glad i forumet
Når dere gikk gravide før første gang, når begynte magen å komme?
Ille nysgjerrig når det skal begynne å skje ting :)

Første gang var jeg ikke synlig gravid før jeg var langt over halvveis. Rundt uke 23-24 begynte folk forsiktig å spørre om jeg var gravid.

magen kom sent her også :) husker jeg var redd for at ultralyden i uke 18 skulle vise at hun ikke hadde vokst noe fordi jeg ikkje hadde fått noe som helst mage :D Men når den først kom, så gikk det egentlig radigt :D Kom vel rundt samma tiden som lykkeliky sier. i Uke 23-24

Forstår at du gleder deg :) Hihi

Jeg er gravid for første gang, og det er nå den siste uken at det har begynt å bli litt mage. Men er ingen tydelig gravidmage enda. Er 19+5 i dag.

Rundy uke 16, men det var kun når jeg lå! Haha! :P

Jeg fikk blikk og spm når jeg var 16-17uker. Jeg var rimelig oppblåst frå uke 4 og det gikk ann å se antydning til mage i uke8, men da uten klær helst.

første gang fikk jeg ikke mage før jeg va ca 20uker på vei...

Første gangen så fikk jeg mage i uke 12 (troooor jeg)...
Er 8 år siden så vanskelig å huske, men var rundt den tiden mamma og jeg var ute og kjøpte mammabukser....Fant ut at jeg var gravid 3 uker før...
Men sånn stor mage at man faktisk ikke var i tvil var vel rundt uke 20....

Lykkeliky skrev:
Første gang var jeg ikke synlig gravid før jeg var langt over halvveis. Rundt uke 23-24 begynte folk forsiktig å spørre om jeg var gravid.

men da kom den skikkelig å!

va sikkert nærmere uke 30 før d viste mage...ekstra polstring fra før så då viste d isje før eg va nærmere 7 mnd på vei åsså lå babyen laaangt inni magen tror eg hehe !

Back
Topp