Førstegangs gravid!

Mummitrollspiren

Elsker forumet
Som førstegangs gravid så føler jeg på dette stadiet at det fortsatt er ganske urealistisko_O
Har ikke helt gått opp for meg enda at det vokser en liten en/ei inni magen min:happy:

Ble full klaff for oss på første forsøk etter p-pille slutt, vi hadde absolutt ikke noe tro på at det skulle skje så jeg tror det er mye av grunnen for at det virker helt uvirkelig enda:woot:

Hvordan var det for dere?
Da tenker jeg på nåværende og tidligere graviditeter;)
 
Jeg er andregangs gravid og det er fortsatt urealistisk for meg :p Jeg har heller ingen symptomer bortsett fra litt stikkinger og murringer av og til så da blir det enda mer urealistisk. Men man forstår det etterhvert når magen begynner å vokse og man kjenner liv fra innsiden :-D Det er bare å glede seg!
 
Sniker februar 2016: Jeg følte mye på dette selv. Vi fikk også klaff veldig raskt, og ble overveldet.

Noen dager forstod jeg det, andre dager virket det surrealistisk.

Det rare var at etter alt av kontroller osv, så gikk det så fort. Plutselig var jeg i tredje trimester, og jeg følte det litt rart :) Men fantastisk, selvfølgelig!
 
Sniker februar 2016: Jeg følte mye på dette selv. Vi fikk også klaff veldig raskt, og ble overveldet.

Noen dager forstod jeg det, andre dager virket det surrealistisk.

Det rare var at etter alt av kontroller osv, så gikk det så fort. Plutselig var jeg i tredje trimester, og jeg følte det litt rart :) Men fantastisk, selvfølgelig!

Bare koselig med sniker:happy:
Ja tror jeg er litt sånn jeg å, går vel ikke opp før jeg ligger å føder:hilarious:
 
Jeg er andregangs gravid og det er fortsatt urealistisk for meg :p Jeg har heller ingen symptomer bortsett fra litt stikkinger og murringer av og til så da blir det enda mer urealistisk. Men man forstår det etterhvert når magen begynner å vokse og man kjenner liv fra innsiden :-D Det er bare å glede seg!

Bra det ikke bare er meg;)
Gleder meg til å se tydelig tegn, som at magen vises:)
 
Når jeg gikk gravid med førstemann var det helt uvirkelig nesten helt til fødselen. Sto ofte på barnerommet og kunne ikke begripe at det snart ville ligge en baby der. Men så snart hun var født ble det virkelig
 
April sniker :) Slik som du beskriver det var det til oss også... Jeg hadde nettopp slutta med det siste ppille brettet, så ble det fullklaff med en gang :D ble litt overasket over hvor fort det gikk, hadde belaget meg på å prøve en stund :eek: :D men nå sitter jeg med verdens beste gullklump som blir 4 mnd den 3 august :) GLED DEG ! :D April er en veldig fin tid å få baby på <3
 
April sniker :) Slik som du beskriver det var det til oss også... Jeg hadde nettopp slutta med det siste ppille brettet, så ble det fullklaff med en gang :D ble litt overasket over hvor fort det gikk, hadde belaget meg på å prøve en stund :eek: :D men nå sitter jeg med verdens beste gullklump som blir 4 mnd den 3 august :) GLED DEG ! :D April er en veldig fin tid å få baby på <3

Føler oss utrolig heldig som fikk full klaff så fort, er evig takknemlig for det!:happy:
skal si vi også ble litt paff da vi sto med positiv test i hånda;)
Ja, jeg gleder meg helt sykt, jeg har alltid hatt lyst på barn så dette er virkelig stort spesielt for meg:p
Samboeren er selvfølgelig også like begeistret, spesielt over at utstyret funker:smiley-ashamed008
 
Back
Topp