Førstegangs foreldre

FrkH

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2016
Tenkte vi måtte kanskje ha en tråd for oss som dette er første gang for;):D

Første gang her og kanskje ikke det mest planlagte men når det va positiv test så va det nesten som om det blei naturlig og helt greit. Utrolig emosjonell, æ e den eneste?

Førstegangs her også og uplanlagt. Men Veldig Velkommen. Emosjonell, så ille at jeg ikke kan se nyheter lengre.

Første gang for meg. Planlagt:)
Er veldig lett rørt fra før.. men nå! Nå er d enda verre:p

Jeg burde skjønt jeg var gravid da jeg gråt så jeg hikstet når prins Daniel annonserte at nå hadde kronprinsesse viktoria født.

Noen andre som drømmer en del?

Jeg burde skjønt jeg var gravid da jeg gråt så jeg hikstet når prins Daniel annonserte at nå hadde kronprinsesse viktoria født.

Noen andre som drømmer en del?

Jeg er ikke førstegangs da, men tenkte bare å svare på spørsmålet ditt :-) Ja, jeg drømmer så utrolig mye rart om nettene nå! Drømmer lite til vanlig, iallefall glemmer jeg drømmene fort igjen.. Men nå er det så merkelige drømmer :-P

Jeg er ikke førstegangs da, men tenkte bare å svare på spørsmålet ditt :) Ja, jeg drømmer så utrolig mye rart om nettene nå! Drømmer lite til vanlig, iallefall glemmer jeg drømmene fort igjen.. Men nå er det så merkelige drømmer :p

I natt drev jeg med gullfiskoppdrett og vannet i bassenget forsvant og måtte ta munn til munn på alle fiskene. Jeg drømmer heller aldri noe særlig nå gleder samboer seg til referat hver morgen.

I natt drev jeg med gullfiskoppdrett og vannet i bassenget forsvant og måtte ta munn til munn på alle fiskene. Jeg drømmer heller aldri noe særlig nå gleder samboer seg til referat hver morgen.

Hahah, jeg tror jeg stakk av med vannet til gullfiskene dine, for jeg var på et kjøpesenter som brått ble oversvømt :p sorrii :-D hehe

-førstegangs foreldre her også foresten:-)

Første gang her også :-) veldig planlagt, tok 7 måneder! Hadde en SA i januar. Håper denne sitter til termin! :-)

Vårt første barn og planlagt :)
6 mnd etter vi begynte å prøve, men første 4 mnd skøyt vi i blinde..
Ønsket barn siden jeg var 14 år så føler jeg har ventet i evigheter, 10 år ;p

Vårt første barn her også! Planlagt ned til hver minste lille detalj(prøverør)! Hihi!:)
Jeg også gråter for ingenting! I dag hadde vi lærling intervju på jobb og en av de vi intervjuet var så ærlig og åpen om oppvekst og det personen sliter med i dag, at jeg måtte bite meg hardt i leppa for å hindre tårene... :D

Vi er også førstegang, vi gleder oss utrolig mye :D <3

Back
Topp