Førstegangs fødende i Ålesunds området.

Jeg var på ultralyd på MR-klinikken (uke 12), og jeg har bare positivt å si om det! Utrolig hyggelig jordmor, som tok seg god tid og forklarte alt fint og godt. Helt nydelig førstemøte med vår lille <3
Nå skal jeg inn til OUL 30. april, og sannsynligvis får ikke far være med. Så vi tenker, i tillegg til OUL, å tilbake til MR-klinikken å se baby sammen der, hvis det er åpent for at far får være med. Rett og slett fordi vi synes det er hyggelig (og fordi jeg synes det er helt forferdelig trist og urettferdig å skulle dra på OUL alene, heh. Whoremones i tillegg, hehee:smiley-angelic005)

Og - hvor i Ålesund bor dere? Jeg holder til på Hatlane :)
MYE hyggeligere når far får være med, kjenner på det selv at det blir jo litt kjipt hvis han ikke får vær med på OUL i mai :shifty:
 
Eg skal til Åse på frisksenteret på tirsdag so der er åpe, fikk en sms torsdag om att eg måtte komme aleine og være frisk:joyful: eg bur på Vigra:p
 
Hei!
Eg skal ha nr. to i slutten av oktober, om alt går fint etter planen. :) Bur på Sula, og her ordnar iallefall helsestasjonen barselgruppe. Elles kan ein møte masse fine folk på babysong. Eg har heller ikkje Facebook.
 
Hei!
Eg skal ha nr. to i slutten av oktober, om alt går fint etter planen. :) Bur på Sula, og her ordnar iallefall helsestasjonen barselgruppe. Elles kan ein møte masse fine folk på babysong. Eg har heller ikkje Facebook.

jeg bor også på Sula :) har termin 27.oktober :Heartred
 
Hei!
Jeg skal også ha min første i oktober, bor i Ålesundsområdet :) er 27 år, og 16+0 idag!
 


Hei! Kan jeg spørre hvorfor du fraråder Volda?

Har bodd på Møre I mange år, er derfra opprinnelig. Har vert i innlagt pga sykdom samt 1 fødsel, og har ingen gode erfaringer fra det sykehuset, og mange andre som fraråder Volda.
Fødselslegen jeg hadde er vekk, hun får ikke praktisere mer, men sure jordmødre, dårlig ammeveiledning, osv der.
 
Sniker fra september, her :)

Jeg bor også i Ålesund, 26 år. Førstegangsfødende :love017

Kjenner i utgangspunktet ikke så mange her, og derav veldig få gravide/småbarnsforeldre. Så jeg ønsker veldig gjerne å bli kjent! :)


Vet du om det er noen barselgruppe for oss i Ålesund som skal ha på høsten? Det kan jeg også være interessert i:) flytter forøvrig til blindheim i sommer, men bor i sentrum nå:happy:
 
Vet du om det er noen barselgruppe for oss i Ålesund som skal ha på høsten? Det kan jeg også være interessert i:) flytter forøvrig til blindheim i sommer, men bor i sentrum nå:happy:

Har ikke hørt noe enda, men vil tro det blir det :) Så kjekt å se at det er flere! <3
 
Eg bur på Sjøholt, førstegangs . Her inne ordner helsestasjonen barselgrupper i allefall. Var på TUL på Frisksenteret i veke 9, veldig fornøgd. Skal på UOL +Nipt-test i veke 17 ettersom eg ikkje får reise til Tr. Heim på fosterdiagnostikk..
 
Back
Topp