Førstegangs eller flerbarnsmor?

klatremusa

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Junibarna 2019
Snøkrystallene2021❄️
Er du førstegangsfødende eller flerbarnsmor? :)

Har selv en gutt på 1 år akkurat:)
 
Mitt første svangerskap. Så er ganske spent på hva dagene....ukene...månedene....vil bringe. Veldig lite plager og symptomer på at det faktisk er et lite frø som gror inni meg. Men det kommer kanskje når jeg tror jeg slipper unna;)måtte kjøpe meg varmeflaske i dag da, for murring i rygg og mage har jeg. Er 6+1 i dag så gleder meg til å krysse den magiske 12 grensa:smiley-angelic001:angel10:angel13
 
Første for meg og forloveden, og den satt på første forsøk, 14 dager etter at vi bestemte oss for at vi ville bli tre :wideyed: Så dette har vært en følelsesmessig berg og dalbane, som startet med sjokk og vantro, gikk over til en ekstremt frykt og redsel, og som nå har blitt til lykke og glede :wacky: :Heartred Og jeg som ikke trodde jeg kunne bli mer forelska i mannen som i tiden etter at han fridde... Kan ikke sammenliknes med hvordan det er nå som vi venter barn :love7
 
Har en på 18 mnd fra før:)
 
Første gang for mig, vi har prøvet længe, så vi er over spændte og en smule nervøse for om den lille bliver. Vi krydser fingre for at få en lille spiravip til marts/april ❤️
 
Førstegangs :)
 
Nummer 2. Har en herlig gutt på 1,5 år fra før :)
 
Back
Topp