Førstegangs.. Blod i utflod, hva betyr det?

Mamma til N ♡

Forelsket i forumet
Hei :)
Beklager om noen syns dette er ekkel lesing, men var på do isted og da var det blod i utfloden. Ikke mye, men nok til at jeg fikk det med meg.
Har gått med kraftige kynnere i dag, kan det ha sammenheng?

Hva kan det bety at det er blod i utfloden? Er det farlig, noe man må ringe føden for...?

Hilsen uvitende førstegangs :)

Kanskje det var slimproppen? :) Følg med utover kvelden om det kommer noe mer, evt. ring føden og ta en prat med dem.

Det kan være et tegn på at det nærmer seg fødsel, ja. Husker ikke når du har termin, men ring gjerne føden og hør hva de sier du skal gjøre:)

Takk for svarene :) Har ikkje merket noe mer enda.. Er 37 + 6 i dag. Skal på kontroll i morgen, så kan spørre jordmor hva det kan være det.

Men om noen flere har erfaring eller vet hva det kan være hadde jeg satt pris på at dere skrev det!

Farlig er det neppe. Kan være et tegn på at noe skjer, men om det skjer noe i løpet av de nærmeste timene eller dagene er vanskelig å si. Kan være en tegningsblødning fordi livmorhalsen er i ferd med å åpnes, eller bare et tegn på modning hvis det kom sammen med litt slim.

Spennende å se om det skjer noe i natt eller hva JM sier i morgen. Ta evt. en tlf til føden om du vil :)

Jeg hadde brun utflod fra fem dager før fødsel :) fødte for seks uker siden. var bare tegn på at mormunnen var moden og at fødselen nærmet seg. Helt vanlig med mye murringer på slutten. Da slimproppen gikk var det ganske annerledes. Masse tykt gjennomsiktig utflod en uke før fødsel. Du må ha masse lykke til! Nesten som jeg savner de der ukene rett før fødsel. Så utrolig spennende! !:)

Jeg fikk en ganske stor slimklomp i forrige uke.. spurte jordmora og hun sa d var sikkert en del av slimproppen som var komment ut:) den kunne visst komme i mange deler, litt etter litt:)

Jordmor mente det var skjøre slimhinner som ble utvidet, altså modning på gang :-) Blir spennende å se når han har tenkt å komme ut og hilse på :-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her også kommer det litt rosa utflod innimellom :) Spennende å se :)

Back
Topp