Førstegangs, 39 uker og hodet ikke festet

Julismil

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
FebbisBebbis2021 ❄️
For en måned siden var jeg hos jordmor (vikar for min faste). Hun mente at hodet straks var festet, kunne bevege litt på det. Litt etter var jeg hos fastlegen som sa det samme. De to siste ukene har jeg vært hos min faste jordmor som har kjent at hodet har vært festet (hun kjente riktignok ikke etter gang nummer to, siden hun allerede hadde konstatert det). Var på UL idag og der var det en aktiv frøken som snudde seg fra side til side. Legen mente at hun ikke hadde festet seg :nailbiting: Er nå 39+0 og førstegangs. Burde hun ikke vært festet etterhvert? Blir det garantert overtid nå da? :rolleyes: Skal til JM på fredag og høre om hun kan sjekke igjen da.

Jeg har hørt at festing av hodet ikke trenger å ha noen innvirkning på verken når fødselen starter eller fødselsforløpet...så ut i fra det er det vell ikke automatisk overtid på deg :)

Første festa seg aldri her :) så er ikke noe som "må" skje.
Nr2 har heller ikke festet seg (40+1) :P

Ingen av mine har festet hodet. Nr 1 ble født i uke 37 og nr 2 i uke 38 [emoji4] er i uke 37 med nr 3 nå, hodet er ikke festet og blir nok ikke det heller før fødsel

Jeg er også i uke 39 og hodet var ikke festet på søndag. (Førstemann). Fikk ny time til kontroll neste uke, så får vi se [emoji28]

Back
Topp