Første

Fru Riskorn

Forumet er livet
TANNEN er kommet[:D][:D][:D][:D][:D] Bare for å være vanskelig, så er den til venstre for venstre fortann oppe... Nå er min mor redd hun ikke har fortenner nede siden de ikke viser tegn til å komme enda. Jeg er litt mindre bekymret for den biten[:D]

ORIGINAL: Fru Oreo

TANNEN er kommet[:D][:D][:D][:D][:D] Bare for å være vanskelig, så er den til venstre for venstre fortann oppe... Nå er min mor redd hun ikke har fortenner nede siden de ikke viser tegn til å komme enda. Jeg er litt mindre bekymret for den biten[:D]
Gratulerer!!!! Da får vi håpe de andre dukker opp ellers kommer hun til å bli den sjørøveren[:D]

ORIGINAL: ~L£n£~

Gratulere med den første tannen

grattis med første tann!!![:D][:D][:D]

Gratulere m fyste tannå!!

Hihi resten komme nok som perler på ein snor nå ska dåkk c [:D]

Så gøy, da. Gratulerer.

Jeg tippet at det var 1. tann du mente før jeg gikk inn på tråden, hehe.[;)]

Gratulerer med første tanna... endelig![:D]

Hils mommon og si at det ikke er noe å bekymre seg for. Jeg og broren min og Steffen fikk de sidetennene oppe først. Og alle vi har tenner nede. Jeg har bare 3 fortenner nede da, men de funker de. Steffen har heller ikke så mange tenner igjen nede nå. De detter jo ut en etter en her...[:D]

GRATULERER!!![:D] Nå popper de vel opp alle sammen....Håper dere slipper for mye sutring![;)]

[:D]Gratulerer med den første tanna[:D]

ORIGINAL: 83modell

GRATULERER!!![:D] Nå popper de vel opp alle sammen....Håper dere slipper for mye sutring![;)]

ORIGINAL: *KasperGullet*

Gratulerer med tann nr 1!!![:)][:)]

ORIGINAL: ~L£n£~

Gratulere med den første tannen

ORIGINAL: hsj

grattis med første tann!!![:D][:D][:D]

Back
Topp