Første

Så utrolig gøy! :) gratulerer!


Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3
 
Kvalmen hvor blir du av? 6+1

Du er ikke savnet men har hørt så mange rykter om deg så bare venter på at du skal ramme meg å.
Har vært veldig rolig på symptom siden her. Har kjent noe som virker som lette mensenkramper i to uker men de ser ut til å ha gitt seg nå. Puppene mine er helt umulig og veldig ømme, men det er det egentlig alltid. Så er vant med det. Slutten av uka nå har jeg følt meg oppblåst øverst i magen, under puppene og syntes det er vemmelig å sove på rygg, jommen greit jeg sover på magen/siden. Raper konstant, føler meg litt kvalm men er bare en rap som vil opp. Ikke serlig behagelig men kunne vært spy konstant å. Så er veldig fornøyd det ikke har kommet til det!

Prøver å holde meg litt vekk fra forum, er mange skumle ting som stresser meg. Aldri vært på noe forum heller så vet ikke hva halvparten av alle forkortelsene står for. Men å høre at prosenter for spontanabort er så stor og muligheten for allerede døde foster gjør meg litt redd. Men jeg har bestemt meg at går dette bra så er vi superheldige som får det til med en gang. Mister vi så vet vi i det minste vi har muligheten for å lage liv og prøver igjen.

Bestilte første legetime her om dagen så da blir det å ta masse prøver. Har veldig lyst til å ta tidlig ultralyd å, bare for å høre hjerte. Og serlig etter jeg fikk vite det er en klinikk som gjør det her i byen for 58kr. Men med telefonskrekk tar den nok noen uker før jeg får manna meg opp til å ta den telefonen.




❤️April 2015❤️
Je hadde kvalme med første og denne.. Nr 2 hadde je ingen plager :p så bare være glad så lenge d slipper ;)
 
7+6
Litt forvirra må jeg si. Vært hos legen og han satt termin til 28.04 så ser jeg i svangerskapsboken jeg fikk av han mens jeg venter på blodprøve at utifra sist mens 19.07 er termin 25.04
Blir ikke klok av detta...


Sent from my iPhone using BV Forum
Har du regnet i forhold til syklus lengden din da?


TuMmY LoVe
 
Det hørtes ikke noe alright ut. Men det går jo mest sannsynlig bra :) Men da kan du jo ta d opp med kollegene dine i ettertid hvertfall. Når du åpner face booken igjen. :)
 
10+3
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1412187934.093910.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1412187934.093910.jpg
    140,7 KB · Visninger: 35
Last edited:
Back
Topp