Første ..!!

Mrs.H.

Glad i forumet
Juli13-jentene
Maskin med Baby klær!!

og min kjære har montert kommoden og sengen!!

søte,små,blå klær på tørkestativet! :) min kjære sier "kan bli vant til dette" :)

Så en fantastisk flott lørdag :)

Å, så koselig! :)

Åhhh såååå deilig- NYT det!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Så herlig lørdag! :-)
Deilig med alt som er gjort, og spesielt herlig med ting som man kan kose seg med! :-)

Så koselig å pusle med babyklærne altså... Så små og fine <3

Jeg er der om et par dager :D
Må bare få tak i et godt skyllemiddel...var Neutral som var tingen?

Jeg er der om et par dager :D
Må bare få tak i et godt skyllemiddel...var Neutral som var tingen?

Jeg har kjøpt Neutral både vaskemiddel og skyllemiddel :) har bare brukt div før, så vet ikke om det er best altså, men...

Jeg har kjøpt Neutral både vaskemiddel og skyllemiddel :) har bare brukt div før, så vet ikke om det er best altså, men...
Hmmm... Har også brukt diverse før...er så priviligert.at jeg hat.ingen allergier, men vet jo at baby huden er litt sartere...
Så det finnes Neutral vaskepulver også? Kanskje jeg må få tak i det også da...
Har jo blenda sensitiv vaskepulver. Kanskje det kan brukes istedet?

ja her har min kjære kjøpt Neutral :) er som regel han som tar klesvasken her i huset :) men baby klærne ville jeg vaske selv første gang :)

Så koselig :)

Gleder meg såååå utrolig mye til jeg skal begynne og vaske babyklær! Men jeg må vente til vi har kjøpt stellekommoden vi har sett oss ut så jeg har en plass og legge klærne og sengetøyet :) Blir nok til at vi gjør det snart :D:D Har igjen og kjøpe noen bodyer og noen sengesett ellers er vi ferdig :) Det er så koselig og vaske babytøy. Da vet jeg at det ikke er lenge igjen! ;) Har vasket trekket i babykurven og skal vaske dunposen i dag :) Åh, som jeg vil at disse siste fire ukene skal fly av sted!! :D:D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

her skal jeg hive på en maskin etterpå... :)

ser litt sjarmen med disse små klærne, men jaggu har vi mye nok klesvask fra før... :P

Back
Topp