Første visning unnagjort!

• Trådstarter Trådstarter mammagutt
  • Opprettet Opprettet
M

mammagutt

Guest
Da var første visning på leiligheten unnagjort! Og det kom MANGE på visning :D Så dette lover bra altså [:D]
Siste visning i morgen, og så håper jeg leiligheten er solgt på tirsdag formiddag! Langt over takst selvfølgelig [:)]

Håper dere alle har hatt en fin søndag. Her har vi to febersyke, hoste og oppkast barn med røde prikker overalt?? Så da slipper jeg å gå på jobb i morgen [8D]

Deilig med overstått visning[:)]
Får satse på det blir ei skikkelig budrunde!

Vi hadde visning på tirsdag, onsdag kl 3 var leiligheten solgt -over takst[:D]

ORIGINAL: Goldy

Deilig med overstått visning[:)]
Får satse på det blir ei skikkelig budrunde!

Vi hadde visning på tirsdag, onsdag kl 3 var leiligheten solgt -over takst[:D]

Herlig, akkurat sånn vi vil ha det [:)]

Blir noen spennende dager nå for dere[:)]
Krysser fingrer for at den går laaaaaangt over takst

God bedring til gutta dine[:)]

Heldiggrisen tenker jeg nå!!

Jeg har ryddet og styret i hele dag for imorgen kommer det en stylist til oss og på onsdag kommer fotograf for å ta bilder. Trodde jeg hadde det ryddig jeg men... Sånn er det når man ønsker at det skal se nesten sterilt ut når man skal selge...

Lykke til med visning imorgen og måtte dere selge til laaaaaangt over takst!!!!

Kan jeg spørre om en ting forresten??? Hvorfor valgte dere/megler å ha visninger i høstferien????

ORIGINAL: Tine09

Jeg har ryddet og styret i hele dag for imorgen kommer det en stylist til oss og på onsdag kommer fotograf for å ta bilder. Trodde jeg hadde det ryddig jeg men... Sånn er det når man ønsker at det skal se nesten sterilt ut når man skal selge...

Kan jeg spørre om en ting forresten??? Hvorfor valgte dere/megler å ha visninger i høstferien????

Hahha.. jeg visste ikke at det var høstferie [;)]
Vi la ut leiligheten så fort vi kunne, fordi vi overtar den andre leiligheten i morgen! Da jeg endelig skjønte at det var høstferie, så hadde vi allerede annonsert visningene. Men megler mente at høstferien pleide å være en bra uke, så det var ikkeno å bekymre seg for. Og hun hadde nok rett, for det rant inn med folk i dag [:)]

ORIGINAL: mammagutt

ORIGINAL: Tine09

Hahha.. jeg visste ikke at det var høstferie [;)]
Vi la ut leiligheten så fort vi kunne, fordi vi overtar den andre leiligheten i morgen! Da jeg endelig skjønte at det var høstferie, så hadde vi allerede annonsert visningene. Men megler mente at høstferien pleide å være en bra uke, så det var ikkeno å bekymre seg for. Og hun hadde nok rett, for det rant inn med folk i dag [:)]

Bare lurte for vi ble anbefalt av megleren å vente til over høstferien. Men vi skal jo selge først så har jo ikke det samme tidspresset.

Så deilig med masse folk på visning, da ligger jo alt til rette for en heftig budrunde!

Back
Topp