Første "vårdag" :)

Mimink

Elsker forumet
Her er første vårdag blitt feiret med sex, tur i sola og shopping :smiley-bounce015 :smiley-bounce015
JYSS det er lenge siden sist!! Haha =) Trur kroppen har fått seg eit mega sjokk i dag...!!!

Jeg har "feiret" 1. Mars med tur i sola:) nå er det vår!!!!!!!!! Og snart kommer april også;)

deilig vær i dag ja, det skal være sikkert og visst :D vært en tur hos ho mor jeg da og planlagt overnatting for lillegutt når jeg blir innlagt til ks :D også fikk vi værtute og handlet litt også :) utrolig hvor sliten jeg ble bare av og titte i en butikk :( den andre mamma skulle i satt jeg over på en krakk på utsiden før vi kjørte hjem igjen :) ja ja... om en mnd har jeg god tid til og ta en rusletur på kjøpesenter igjen hvis jeg føler for det :p

Så herlig :)
Her er det virkelig ikke vår enda, og må vell enda vente en stund på den.

Det er så deilig! Vååååår, tralala våååååår, tralala vååååår.... :flower :love7

herlig :) her skinner sola :)

Vååååår!!! Me like!!!!:D

Her har dagen blitt/blir feiret med ul og 8 timer på buss:p jaja, koser meg jeg da, får tid til å krige iallefall, så lenge appen virker;)

Tok den feiringen igår kveld vi,siden jeg skal bort i dag når gubben kommer hjem:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

skikkelig vårvær på årets første vårdag hvertfall!
10 grader i skyggen, strålende sol, ikke noe vind... helt perfekt!!!

Heeelt nydelig i dag:-) Gleder meg så ubeskrivelig mye til å trille i go'været:-)

For en fin feiring, hihi:P Men om jeg husker rett, var det ikke "skummelt" for deg å ha sex frem til du fødte? Eller husker jeg feil kanskje!?:P

Herlig :)

Jeg har vert på litt shopping, besøk på gamle jobben..Nå er det sofatid og avslapping :)

Trondheim har hatt snøbyger, og det er meldt rekordnedbør litt ut på kvelden her nå..:/ kaldt og surt er d også!

Meen koselig å sitte inne da:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ei lita prinsesse ventes i april 2013 <3

Back
Topp