Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mange som sier han er flink til å se kjønn i uke 12-14. Har du noen erfaring med det?Anbefaler sterkt martin lundring på jessheim
Ja har fått vite kjønn hos han i uke 12 stemte detMange som sier han er flink til å se kjønn i uke 12-14. Har du noen erfaring med det?
Åh spennende!Ja har fått vite kjønn hos han i uke 12 stemte det
Venninne var hos kona hans, fikk se kjønn i 13+1 tror jeg det varMange som sier han er flink til å se kjønn i uke 12-14. Har du noen erfaring med det?
Jeg var hos fastlege 4+1 for å sjekke opp stoffskiftet, og hun dro faktisk frem ultralyden (utvendig) for å se om hun kunne bekrefte via den, men det var for tidlig. Overrasket meg likevel veldig at hun gjorde det, så har planer om å be om det samme når jeg skal dit på nytt om tre uker, da er jeg passert 8 uker. Da blir det jo veldig kort da, men får jo se hjertet banke
Ja har lavt stoffskifte, og fikk beskjed om at man skal gå opp 20%. fikk samme tipset her inne, så bare å ringe med en gang ja, det skulle følges opp en gang i mnd de første mnd var beskjeden, frem til uke 20 eller noe sånt, litt usikker så bare å ringe ved positiv test Og si at du har lavt stoffskifte og vil ha kontroll av det.Hei! Sniker litt inn her. Har du lavt stoffskifte? Måtte du gå opp i dosen nå? Lurer på når jeg eventuelt skal ringe lege selv
Ja har lavt stoffskifte, og fikk beskjed om at man skal gå opp 20%. fikk samme tipset her inne, så bare å ringe med en gang ja, det skulle følges opp en gang i mnd de første mnd var beskjeden, frem til uke 20 eller noe sånt, litt usikker så bare å ringe ved positiv test Og si at du har lavt stoffskifte og vil ha kontroll av det.
Det sies at ved lavt stoffskifte skal man øke 25% med engang man oppdager at man er gravid.
Ja okei, takk for info! Mulig det var 25% jeg økte, var på 20-tallet i alle fallNei, enda høyere! 30 %!
NHI - "Kvinner som har hypotyreose og bruker medisin (levotyroksin) for tilstanden, anbefales å øke dosen med cirka 30 prosent straks de får bekreftet at de er gravide. Dersom de ikke gjør dette, eller dersom de slutter å ta stoffskiftehormoner i svangerskapet, blir stoffskiftet for lavt. Lavt stoffskifte i svangerskapet har en rekke mulige skadeeffekter. Det er økt risiko for at barnet kan få forsinket og skadet utvikling av nervesystemet, og kan få redusert IQ. I tillegg øker faren for at kvinnen kan abortere, utvikle høyt blodtrykk eller svangerskapsforgiftning. Det er også økt risiko for å føde for tidlig, at barnet fødes med for lav fødselsvekt, og det er økt risiko for at barnet dør."