Første ultralyd...

Prøver på nr 3 <3

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Septemberlykke 2016
...i morgen!!! Må si jeg GRUUUgleder meg!! Håper jeg joiner alle dere andre som har fått bekreftet et bankenes hjerte ;)

jeg står klar med tykktarm å blindtarmen, stor lykketil knute på de! å håper virkelig du får se ett bankene lite hjerte i morgen <3 <3

Masse lykke til i morgen :) Håper du får se en frisk, liten baby inni der!

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Masse masse MASSE lykke til :) :) Skal selv på første ultralyd imorgen, og tenker nok akkurat d samme som deg! Grugleder meg veldig, og krysser alt jeg har for et bankende hjerte!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Masse lykke lykke til imårå :):) håper du får bilde av babyen ;)

Takk takk jenter!! Skal oppdatere når jeg er ferdig i morgen ;) masse lykke til Solline du også! Krysser alt for at vi begge får gode nyheter i morgen ;)

Lykke til i dag :)

Når har dere timer i dag? Lykke til begge to! :D

Litt dårlig bilde, men man kan iallefall se at det er noe der!!! ;) :D :D så ubeskrivelig deilig syn og såå fantastisk lyd! Begynte å gråte med en gang jeg fikk høre lyden av hjertet, hadde ikke trodd jeg skulle reagere så sterkt, men det var en utrolig lettelse ;) jeg ble ikke satt tilbake noen dager som jeg trodde jeg ville, og har derfor fått bekreftet at jeg er 8+0 uker idag ;) DEILIG start på helgen, nå skal helga nyyytes etter noen timer på jobb :D

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    234,1 KB · Visninger: 66
Ååååh, så utrolig deilig!!! Du må være hundre kilo lettere akkurat nå :) Godt å høre at alt gikk bra, og at de så en liten tass med et sterkt bankende hjerte <3

Aawe, så kjekt å både få se den lille og høre hjertelyden :D Nå kan du slappe av og nyte helgen <3

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Herlig! <3

Så fantastisk! Nyt helgen! :D

Back
Topp