Første ultralyd overstått

*Carrie*

Forelsket i forumet
Nå er jeg tilbake fra første ultralyd og de sa det så veldig bra ut. Går ganske fort, så jeg stakk første sprøyte med oraglutran etter at jeg var ferdig. Ny ultralyd på mandag, og sannsynligvis uttak mot slutten av neste uke.

Dette gikk jammen meg fort, å godt er det[:)]
Lykke til videre[;)][:D][:)]

Så flott da, er det sprøyte dag 5 i dag for deg? Husker ikke helt jeg - det er så mange å holde styr på fortiden.

Fikk du greie på antall folikler som var i sving, eller får du ikke greie på det før til mandagen?

Lykke til med stikkingen fortsatt da snuppa

ORIGINAL: 1Hege

Sign denne.
Snart er du ruger. [:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Sign denne.
Snart er du ruger. [:)]

så flott da[:D] juuuuhuuuu[:D]

ORIGINAL: twinanne

Så flott da, er det sprøyte dag 5 i dag for deg? Husker ikke helt jeg - det er så mange å holde styr på fortiden.

Fikk du greie på antall folikler som var i sving, eller får du ikke greie på det før til mandagen?

Lykke til med stikkingen fortsatt da snuppa

Stikkedag 5 i dag ja, så dette går fort [:D]

Fikk ikke vite noe om hvor mange follikler som var på gang, men får kanskje vite det på mandag. Er på ultralyd på et sykehus i nærheten for jeg har ganske lang reisevei til klinikken, og da bare fakser de resultatet til klinikken etter at jeg har vært der. Var hun på klinikken som sa at det så veldig bra ut. Håper bare at det fortsatt ser bra ut på mandag.

Og jeg må forresten trekke tilbake det om at jeg ikke kjenner noe, for nå begynner jeg virkelig å kjenne det i magen.

Back
Topp