Første ultralyd i morgen!!!

H27

Gravid for første gang
Januarhula 2014
Jeg har som sagt time for ultralyd i morgen. Er da 11+3, og jeg gruer meg skikkelig. Er så nervøs at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Første graviditet og første barn, alt er så nytt. Har ingen grunn til å være bekymret, har ikke hatt så mye som en bitteliten blødning etter samleie en gang, hatt et veldig problemfritt svangerskap så langt. Aldri kvalm, bare litt sliten og ømme bryster. Er kanskje derfor jeg gruer meg til i morgen også, syns jeg har hatt FOR lite symptomer..... Kan lissom ikke helt skjønner at det er et barn oppi magen når jeg merker så lite!! Trenger litt trøst og betryggende ord :(

Det kommer nok til å gå veldig fint:) men jeg skjønner absolutt følelsene du har...skal selv til første ul på torsdag, og selv om jeg gleder meg så gruer jeg meg noe enormt også!!

• Liker
Reactions: H27
Hadde det akkurat likt med førstemann! :) Minimalt med symptomer. Så du skal se at alt er nok helt fint. Masse lykke til i morgen.

• Liker
Ja, det er skrekkblanda fryd med UL så tidlig... når bebisen ikkje gir seg til kjenne på andre måtar ;) Blir lettare når du kan kjenne bebisen kvar dag ;)
Men skjønner følelsen din!! Eg og både gruar og gledar meg til UL, og forsatt er det 2 veker igjen til det er min tur...
Tvi tvi!!

• Liker
Ikke før kl halv tre :s, lenge å vente. Masse lykke til i morgen!!!! Håpe vi begge få se hvert vårt nydelige lille menneske :)

Lykke til! Alt er nok bra, heldig som har sluppet unna kvalmen :) Gleder meg til oppdatering :D

• Liker
dette går så bra skal du se :) masse lykke til , la oss få høre hvordan det går :D

• Liker
Sånn hadde jeg det også første gangen. Og kjente det kriblet litt denne gangen også - tenk om det ikke var noe der! De få sekundene fra hun tar fram ul-apparatet til det titter fram en liten spire på skjermen, er laaange. Men det er så verdt det når dere får se lillingen for første gang ♥

• Liker
Takk for fine og gode ord jenter. Det hjelper masse!!! Gleder meg til følelsen etterpå, da skal jeg og mannen sveve lykkelig ut av rommet etter å ha sett den fine babyen vår :) Dette blir stort, må bare tenke positivt!!

er du riktig heldig får du med deg bilde :) det gjorde vi når vi var der sist onsdag :D

er du riktig heldig får du med deg bilde :) det gjorde vi når vi var der sist onsdag :D
Skal på Familieklinikken på Majorstua. Får med bilder og DVD med video :D Så gøy å kunne vise film til familie og venner. Legger ut bilder her på forumet så fort jeg kan i morgen :)

Jeg har minimalt med symptomer egentlig, og vi fikk se på ultralyd om tirsdag at vi venter to stykker :) Masse lykke til, det kommer til å gå så bra skal du se :)

• Liker
Takk alle sammen! Kjenner jeg får høy puls bare jeg tenker på ultralyden, føler virkelig at jeg står på kanten av et stup, og så vet jeg at jeg må hoppe. Blir nok noen gledestårer i morgen, og kommer til å føle meg 10000000kg lettere :D

Jeg skal også i morgen :) har ikke vært spesielt nervøs men i går når jeg la meg så begynte virkelig tankene å spinne! Men det er nok veldig normalt ;) Lykke til!

• Liker
Back
Topp