Vakle Elsker forumet 3 Nov 2009 #1 I dag var vi på første ultralyd og embryoet var 8,4 mm i dag. Vi fikk se hjertet slå og nå kan vi senke skuldrene [:)] En herlig følelse!
I dag var vi på første ultralyd og embryoet var 8,4 mm i dag. Vi fikk se hjertet slå og nå kan vi senke skuldrene [:)] En herlig følelse!
H Hoppla Glad i forumet 3 Nov 2009 #2 Å så bra. Kan tenke meg det var en skikkelig fin opplevelse[:)]
Tullemor79 Gift med forumet 3 Nov 2009 #4 Gratulerer så mye et bankende hjerte. Det er bare en helt fantastisk opplevelse!!
M [miss] Forumet er livet 3 Nov 2009 #5 Åh, herlig samme str som jenta vår når me var på første sjekk, eller ho var vel 8,3 mm[;)] Masse lykke til videre Vakle, tenk du er på vei til å bli mamma, herlig herlig tanke, ikkje sant?[:D]
Åh, herlig samme str som jenta vår når me var på første sjekk, eller ho var vel 8,3 mm[;)] Masse lykke til videre Vakle, tenk du er på vei til å bli mamma, herlig herlig tanke, ikkje sant?[:D]
G Gjørdis Glad i forumet 3 Nov 2009 #6 Det er så fantastisk å se å høre det lille hjertet slå[:)] Lykke til videre i svangerskapet[:)]
MAHO78 er endelig mamma:) Januarhula 2014 3 Nov 2009 #7 ORIGINAL: Hoppla Å så bra. Kan tenke meg det var en skikkelig fin opplevelse[:)] sign denne[:)] Drøymer om å snart oppleva det samme!
ORIGINAL: Hoppla Å så bra. Kan tenke meg det var en skikkelig fin opplevelse[:)] sign denne[:)] Drøymer om å snart oppleva det samme!
R RANDÅLF Forumet er livet Oktobermirakler 2013 VIP 3 Nov 2009 #8 Så fantastisk det må være[:)][:)][:)] Gratulerer så mye med et bankende hjerte[:)][:)][:)]
Vakle Elsker forumet 4 Nov 2009 #10 Tusen takk alle sammen [:)] Nå gleder vi oss masse til neste ultralyd om fem uker!