Første ultralyd etter oppstart medisiner

L

LinnJH

Guest
Kan noen mer om dette enn meg..? Var på ultralyd i dag etter 4 fulle dager med medisiner (har 8 dager igjen før uttak). På bildene fra ultralyden jeg ser jeg 6 «svarte hull» og legen skrev >5 folliker. Betyr dette færre enn 5 og er ikke dette dårlig..? Er ung med normal AMH, men har bare en eggstokk så er kun en side med egg. Ble umiddelbart litt demotivert Største follikel er 8mm. Kan det komme flere follikler eller vil dette si at vi maks får ut 5 egg ved uttak (hvis vi er heldige)?

Håper noen kan svare ❤️

Mener det kan være flere egg i en. Jeg fikk ut 4 egg sist. Men eneste uttaket som ga graviditet og ett på frys. Så er ikke antallet som er viktig

Kan noen mer om dette enn meg..? Var på ultralyd i dag etter 4 fulle dager med medisiner (har 8 dager igjen før uttak). På bildene fra ultralyden jeg ser jeg 6 «svarte hull» og legen skrev >5 folliker. Betyr dette færre enn 5 og er ikke dette dårlig..? Er ung med normal AMH, men har bare en eggstokk så er kun en side med egg. Ble umiddelbart litt demotivert Største follikel er 8mm. Kan det komme flere follikler eller vil dette si at vi maks får ut 5 egg ved uttak (hvis vi er heldige)?

Håper noen kan svare ❤️
>5 betyr flere enn 5, og med seks svarte hull så høres det ut som i hvert fall 6 folikler. Det kan skje at noen ikke innholder egg, men uansett høres dette veldig fint ut! Det er fortsatt tidlig så endelig antall er vanskelig å si. Du skal sikkert på en ny kontroll etter hvert? Heier på deg!

Hadde 14 follikler totalt på dag 4 og over 30 på dag 8, så det kan fort endre seg :)

Back
Topp