Første uleste innlegg?

valkyrien

Glad i forumet
Er det noen måte å komme til første uleste innlegg i en tråd? Det er irriterende å lete nedover en hel side etter hvor man var sist man var innom tråden...

Nja, nei, njo...

Det funker ikke på mobil/nettbrett i alle fall, da kommer jeg til... øverst på siste side eller noe sånn?

På pc funker det stort sett automatisk ja.

For min egen del burde jeg enten finne en app eller slutte å lese BV på mobilen... det er jo bare frustrerende, egentlig. Men jeg vet jo at det finnes løsniner, jeg har bare ikke bevegd meg ut på det området enda. Og klarer ikke holde meg unna, avhengig er jeg visst blitt...

Nja, nei, njo...

Det funker ikke på mobil/nettbrett i alle fall, da kommer jeg til... øverst på siste side eller noe sånn?

På pc funker det stort sett automatisk ja.

For min egen del burde jeg enten finne en app eller slutte å lese BV på mobilen... det er jo bare frustrerende, egentlig. Men jeg vet jo at det finnes løsniner, jeg har bare ikke bevegd meg ut på det området enda. Og klarer ikke holde meg unna, avhengig er jeg visst blitt...

Babyverden app for android er klar, jeg legger ut info om den i morgen :-) Iphone appen lar enda vente litt på seg.
Følg med :-)

Lastet ned!

Sent from my LT26w using BV Forum

Back
Topp