Første UL ??

Guttemamma10og13

Gift med forumet
Når skal dere på deres første UL?

Og hvor går dere? Har de UL på helsestasjoner hos jordmor eller må en sannsynligvis til nærmeste sykehus? Noen som vet? [:)]

Privat her også :-)

Jeg har vært på en privat ul og skal på ordinær ul 28.august på sykehuset i kristiansand. da er jeg 17+3[:D]

Jeg har var i uke 5 (for å konstantere at jeg var gravid) og 8,  og igjen nå i uke 13, legen min fikset alt for meg, helt gratis :) 

var på ul i uke 10, kontakta jordmor og hun ringte en gynekolog her i byen og jeg fikk time med en gang.
Har allerede bestilt privat i uke 12, så skal nå til fredag, betaler 100 kr for dette.
Den ordinære på sykehuset er 17 sept

Jag var på første UL i u 6 for å se at alt var bra der inne da jeg hadde hatt ryggsmerter og gikk på ganske sterke medisner.
på en privat klinikk, ble henvist av legen. Skal dit nå igjen for å sjekke at alt står bra til til uka, er da uke 15.

Så skal jeg ha ordinære UL på Sykehuset i buskerud (Drammen), har ikke fått time dit enda.

Jeg har vært på ul i uke 5 ,uke 6 ,uke 8 og nå skal på onsdag igjen! på ny ul .Fast legen har sendt meg på gyn.polikklinik pga.blødningene! Alt var helt gratis.

Okei, er visst mange ulike erfaringer her  Tusen takk for all hjelp, skjønner litt mer av kossen ting fungerer no [:)]

Back
Topp