Første UL..=)

Ju9ta

Forumet er livet
Føler meg 20 kilo lettere nå etter at jeg var på første UL ikveld å fikk se min lille spire..[:)] Så glad at tårene er ikke langt unna..[8D]
Vi så at hjerte slo i en vill fart,armer og bein bevegde på seg.. Og d så virkelig ut som om den lille vinket til oss..[:)] "Hei mamma, alt er bra med meg[:)] " var den første tanken som slo meg da jeg så babyen..[:)]
En helt fantastisk følelse..[:)] Den lille spiren ble målt til 33 mm... Tenk dere d da, 33 mm!! D er lite altså..
Men er iallefall superletta nå,siden jeg mista for 3 år siden.. Så den kommende ferein blir litt mer roligere psykisk nå...[:)] Nå kan hele verden få vite d...[8D] hehe..

Masse gode klemmer til hele mars gjengen..[:)]

åååh... kan tenke meg det var en fin følelse...[:)]
Så gøy, vi har 5 dager igjen til ul blir gøy..[;)]

åhhh så gøy! flott alt alt sto bra til.
utrolig opplevelse å se den lille [:)]

Lottan83: bare gled deg masse...[:)]

Kjempe gøy [:D] Gleder meg til å se den lille vinke til oss også!
Var det på mamastork du var på UL?

gjør det....har sett innom til på de som har kommet en del lenger enn oss i svangerskapet og sett bilder fra 3d ultralyd...er det noe alle sykehus har? det var jo heltsinnsykt å se.....noen som vet det?? snakket med ei her jeg bor og hun trodde/mente bare det var spesialister som drev privat praksis...

så bra at alt stod bra til!![:D]  de er så herlige de små bebisene våre!![:D] 

Åh, jeg kan tenke meg at det var en flott opplevelse ja, og at du puster litt roligere nå. Og så bra at alt så bra ut med den lille! [:)]

Back
Topp