Første UL

foreløpiganonym

Andre møte med forumet
Da har jeg bestilt meg en privat UL 26 april! Grugleder meg.. Da er jeg 6+4 og da sa hun at hun skulle se på hjertelyd og hvor fosteret ligger :) Grunnen til at jeg vil dette er for at jeg har hatt smerter i høyre eggstokk (tenker jo selvfølgelig det verste) *irriterende* 

Var på legevakten igår, de trykka og trykka på magen jeg ble så øm og redd.. Huff.. Men ble sendt hjem med 2 paracet :P typisk legevakt.. Vel vel! 

Jeg skal på min første i dag inne på sykehuset og har å hatt masse smerter i høyre og tenkt er jeg gravid utenfor livmora osv ;-) Men er nok redd det kun er det er den eggstokken jeg er blitt befrukta på og alt ska vokse og strekke seg og da blir det en del smerter. 

Går nok kjempe bra for deg men forstår godt du er bekymra og legevakten har ikke kompetansen på samma nivåe når det gjelder detta.

Masse lykke te og håper smerten går snart over :-)

Å skal du idag! Hold meg oppdatert om hav de finner ut, kanskje jeg også kan slappe litt mer av hvos di og har det og alt er normalt :)! 

Det merket jeg og veldig tidlig. hadde my veldig vondt i høyre eggstokk, men nå har det gått over til murring.... trodde kanskje det var normalt.... nå er jeg glad jeg skal til privat ultralyd på tirsdag...

Det merket jeg og veldig tidlig. hadde my veldig vondt i høyre eggstokk, men nå har det gått over til murring.... trodde kanskje det var normalt.... nå er jeg glad jeg skal til privat ultralyd på tirsdag...

Back
Topp