første UL når??

febbaby

Elsker forumet
Septembermødre <3
dere som ikke har vært på tidlig ul pga forskjellige årsaker,
når bestiller dere første ul time ? ?

Håper igrunn at eg klarer å snakke med legen i morgen, slik at han ordner tidelig ul til meg![:)] FØLER på meg at det er noe[8D] enten tvillinger, eller så må det være en gutt som gjemmer seg i magen! for svangerskapet er så ulikt som en kan få det[8|]

men viss ikkje, så blir det vanlig ul i uke 17-20? det er vel då det er vanlig å ta mellom der en gang[:)] 

jo det er vel da du får "henvisning"
men hvor mange klarer å holde seg til da ? :P
må jo gå privat før den tid. hehe:)

men når er det igrunnen mest gunstig ? uke 13-14 ? :p

ORIGINAL: hopssi

jo det er vel da du får "henvisning"
men hvor mange klarer å holde seg til da ? :P
må jo gå privat før den tid. hehe:)

men når er det igrunnen mest gunstig ? uke 13-14 ? :p

veit ikkje kortid det er mest gunstig[8D]

Men eg skal nok klare å holde meg fint[8D] det gjorde eg forrige gang, og hadde kun den ene ul'en[:)]

skal prøve å få henvisning i uke 6-7 for å se om det er hjerte slag denne gangen:)

Jeg har tenkt å bestille første legetime ute i august, prøve å få passet det så jeg har ferie når jeg drar dit så jeg slipper å være borte fra jobb. Tipper han sender henvendelse når jeg er der da. Forrige gang ble det i hvertfall sendt rekvisisjon rundt uke 12. Men det kommer jo helt sikkert ann på hvor lang ventetid det er ved sykehuset der du skal [:D]

Med mindre det er grunn til det av årsaker som blødning etc har jeg ikke tenkt å bestille time til en eneste UL, det holder med den ordinære. Den regner jeg med å få i september, det er jo normalt mellom uke 17 og 19. Jeg skal til legen om en måned (trodde ikke jeg skulle så tidlig, legekontoret som insisterte) så da ordnes papirene.

Back
Topp