første ul-kontroll

vestlandsjento

Gift med forumet
Då var den unnagjort. Blir nok ei lita stund til med sprøyter. Hadde rekna med det. Hadde 7-8 eggposer på høgre sida, ca 8 cm. Venstre sida fant ho ikkje, men den sida har eg uansett avskrive for lenge sida. Er ganske fornøyd med antallet, sjølv om eg hadde håpa på 10[:)] Slimhinna var litt tynn, men den rekna legen med kom til å betre seg. Så då auka dei dosa til 125 IE, så kontroll fredag igjen og kanskje auking då før ny kontroll mandag. Håpa egga e klare te mandag[:D] Blir masse reising øve fjorden framøve..[:D]

E så utrulig spent!!

Har operert vekk ein del av den eggstokken og det er veldig vanskelig å finna den på ul. Legen meinte at me ikkje kunne rekna med den. Da som irritere e at da e kun på den sida det murrer. Nesten så dei lika godt kunne tatt vekk heile, så slapp eg den murringa.[8D] Men har eit bitte lite håp om at dei finn eggstokken og eit par egg då[;)]

Ska kryssa fingrane for deg og[:)][:)]

Så spennende. Masse lykke til videre. [:)]

Det høres bra ut det med en eggstok, hvem hadde du i dag da?
Mette, Kahn eller han unge sjarmøren?

Uff det var ikke slik jeg skulle skrive det, ikke misforstå, han unge som ikke er helt ferdig i læretiden enda er veldig behagelig, og jeg likte ham og tror han blir en veldig god lege når han slipper til med uttak også. Men det kan vel ikke være lenge til nå, det er jo snart et år siden jeg så ham for første gang der borte, tror han var ganske ny på klinikken da.

så spennende da, 7-8 eggposer er jo bra det da.
kan jo være flere egg.  første gangen jeg var på ul så hun 13 eggposer og fikk ut 17
andre gangen så hun 17 eggposer og fikk ut 18 egg.

ønsker deg lykke til på fredag og håper eggene vokser seg store

ORIGINAL: twinanne

Det høres bra ut det med en eggstok, hvem hadde du i dag da?
Mette, Kahn eller han unge sjarmøren?

Uff det var ikke slik jeg skulle skrive det, ikke misforstå, han unge som ikke er helt ferdig i læretiden enda er veldig behagelig, og jeg likte ham og tror han blir en veldig god lege når han slipper til med uttak også. Men det kan vel ikke være lenge til nå, det er jo snart et år siden jeg så ham for første gang der borte, tror han var ganske ny på klinikken da.

Hehe[:D] Han unge sjarmøren har eg ikkje sett nåke te endo[;)] I dag var det Mette som tok ul. Flinke ho[:)]

ORIGINAL: hegemw

så spennende da, 7-8 eggposer er jo bra det da.
kan jo være flere egg.  første gangen jeg var på ul så hun 13 eggposer og fikk ut 17
andre gangen så hun 17 eggposer og fikk ut 18 egg.

ønsker deg lykke til på fredag og håper eggene vokser seg store

Er ganske så fornøyd med antallet, men eit par te hadde ikkje gjort nåke[;)] Men så lenge gullegget er det, så er eg strålande fornøyd[:D][:D]

ORIGINAL: * Bobbo *

Så spennende. Masse lykke til videre. [:)]

signerer denne. Og 7-8 egg er ganske bra det ja.. Store muligheter for at nettopp gullegget er der!!![;)]

Back
Topp