første tur ut på byen

lillemolla

Gift med forumet
.da har jeg vært på min første tur ut.var ute med venner på fredag og på bryllup lørdag..søstra mi passa han og det gikk kjempefint!!!  men herregud for en brystspreng jeg fikk da. gikk ikke over før ikveld!!![:'(].... flere som har vært ute!!???

hei. ja har vært ute noen ganger allerede jeg.. jeg har oliver 24 t i døgnet ofte alen, for mannen jobber skift så han sover om dagen og jobber om natta.. gjør meg ingenting, men jeg har lissom eneste mulighet til å være alene når han har fri. å da er det ofte helg, og jeg har musiker-foreldre så det er alright å høre dem innimellom også. ellers er det bare mamma som har passet oliver enda, så jeg har ingen annen "barnevakt" enn mannen. litt redd for hvem som passer han i mange timer enda.. hehe

jeg var ute for første gang nå på fredag.. mamma passet lille karoline og det gikk kjempe bra.
karoline er 2 mnd på onsdag 31 mai.

hei[:D] Jeg har vært ute men har jo sluttet å amme fordi jenta mi er så lat.. Så fikk ikke noe spreng.. Jenta mi var hos besteforeldrene sine å det gikk kjempe fint å hun hadde vært mega snill.. [:D][:D]

Back
Topp