Første tur ut med nyfødt, når? :)

Det går fint. Kos dere
(antar du mener i vogn)

Ikke gå så langt, mest for din egen del, du har nettopp født

Pass på å kjenne ofte på halsgropen og nakken hans, og husk at du skal orke å gå hjem igjen også. ;)
Så lenge luften ikke er veldig kald, kan du bare gå på tur. :)

Når du føler deg klar til å gå tur. Noen bruker en dag eller to, andre bruker ei uke eller to :)

Det går fint. Kos dere
(antar du mener i vogn)

Ikke gå så langt, mest for din egen del, du har nettopp født
Man kan vel fint gå en tur med nyfødt i bæretøy også? De sitter jo varmt og godt inntil kroppen. :)

Når du selv føler deg klar er det bare å gå :) bare husk å ikke gå for langt da man skal gå hjem også :P

kos deg på tur, vi ventet i tre uker da det var litt kaldt, men nå er det + grader så hopp ut i det og kos dere i sola;)

Jeg gikk hjem ifra sykehuset tre dager gammel og hver dag etter, men ikke så langt de første gangene ikke fort og mange pauser, men så deilig frisk luft var;) så har du lyst kjør på;)

Ut å kos deg, men ta det med ro ;) Dere begge to har bare godt av litt frisk luft om du føler deg klar for det :)

Viss du er i form til det ser eg ikkje problemet. Kle babyen etter været og kos deg på tur!

Det er plussgrader nå så bare å gå ut :) og vi orker mer enn vi tror. Jeg gikk tur fra sykehuset, og var tilbake på treningsstudio 10 dager etter fødsel. Men man må selvfølgelig kjenne etter selv. Om man har f.eks hatt keisersnitt er det jo begrenset hvor mye man klarer å gå. Ellers, kle babyen godt og kos dere :)

Så lenge du selv føler deg klar for det, er det ingenting i veien for en tur ut =)

Så lenge det ikke gjør vondt for deg å gå så. Jeg ble sydd og fikk smerter etter tur i over en uke før det ble bra. Så hvis du oppdager noe etter turen så ta det heller litt rolig da :)

Han var vel 10-11 dager tenker jeg. Kom hjem da han var 9 dager pga lavt blodsukker ved fødsel så kom oss ikke ut før

Back
Topp