Første trimester er opp og ned tur:/

:)Solsikke:)

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Januarlykke 2019
JuniJubel2021
Å være i første trimester er jammen berg og dalbane...

Er nesten løs i magen panisk og søker er dette normalt, da jeg hører de fleste slitte med forstoppelse...

Litt trøttere en dag og søker panisk er dette normalt? Og neste dag jeg er mindre trøtt søker jeg nesten like panisk...

Er jo så sykt redd for ting skal være tegn på det ikke skal gå... hadde sa sist og følgte ikke mønsteret blødde lite (ble sendt til ul pga beskjeden blødning) og ingen smerter i rygg eller magen som du alltid har hørt du skal ha... så bekymrer meg denne gang kjenner jeg...

Skjønner hva du mener! Men forhåpentligvis blir det til syvende og sist bare oppturer [emoji1303]

Jeg holdt på sånn i forrige svangerskap. Denne gangen har jeg bestemt meg for at jeg ikke skal la vonde tanker og redsel ødelegge for meg.
Jeg skal stole på at kroppen min fikser dette!

Huff, ikke noe kjekt å være såpass redd. Får bare håpe det bedrer seg litt med tiden! Stor styrkeklem til deg.

Klem til deg! Ikke kjekt å uroe seg sånn! Hvor langt er du på vei?

Føler med deg [emoji173] har opplevd en SA og 2 MA selv, og da kan det av og til være vanskelig å gi slipp på uroen [emoji173] men krysser fingrene for ar alt går bra og at du snart er såpass langt på vei at mangelen på/ ikke mangelen på symptomer ikke uroer deg lenger [emoji177]

I forrige svangerskap var jeg veldig mye løs i magen. Nå er det ingen forskjell fra vanlig.
Jeg spurte på sykehuset, og de mente både hard og løs i magen var like vanlig.

Så det tror jeg ikke du trenger å bekymre deg for ❤

Huff ja. Kjenner igjen opp og ned.. i dag for eksempel er jeg så trøtt at jeg føler at jeg får influensa.. i går var jeg helt fin, og sikkert i morgen også!

I forrige svangerskap var jeg veldig mye løs i magen. Nå er det ingen forskjell fra vanlig.
Jeg spurte på sykehuset, og de mente både hard og løs i magen var like vanlig.

Så det tror jeg ikke du trenger å bekymre deg for [emoji173]

Huff ja. Kjenner igjen opp og ned.. i dag for eksempel er jeg så trøtt at jeg føler at jeg får influensa.. i går var jeg helt fin, og sikkert i morgen også!

Ja men hører mest om det er normalt å være treg og forstoppet men googler jeg litt ser jeg jo begge deler er vanlig, men muligens mindre fokus på løs mage;)

Føler med deg [emoji173] har opplevd en SA og 2 MA selv, og da kan det av og til være vanskelig å gi slipp på uroen [emoji173] men krysser fingrene for ar alt går bra og at du snart er såpass langt på vei at mangelen på/ ikke mangelen på symptomer ikke uroer deg lenger [emoji177]

Håper også det;)

Jeg var løs sist, da sa jordmor at det tyder på en hormonforsndring. Kan jo være begge veier da. Men hormonene dine er nok i full sving. Skjønner at du er panisk, men kan du ikke få snakke med jordmor i kommunen da. Prøv å ikke Google, sikkert veldig godt råd he he.... Google yoga, og annet positiv avslappende. Er nok ikke lett når man har hatt tidligere opplevelser. Lykke til vertfall. [emoji178]

Jordmor presiserte for meg at det er utrolig mye vas man kan søke på, mye som ikke er bra. Tenker også litt at vi må stole på kroppen vår. Går det galt så tidlig så er det liksom ikke noe vi kunne gjort uansett.. [emoji856]

Jeg var løs sist, da sa jordmor at det tyder på en hormonforsndring. Kan jo være begge veier da. Men hormonene dine er nok i full sving. Skjønner at du er panisk, men kan du ikke få snakke med jordmor i kommunen da. Prøv å ikke Google, sikkert veldig godt råd he he.... Google yoga, og annet positiv avslappende. Er nok ikke lett når man har hatt tidligere opplevelser. Lykke til vertfall. [emoji178]

Jo skal bestille time hos jm men tenkte å vente til ul i uke 9 1 uke og 6 dager igjen til den... orker ikke å bestille en masse timer som må avbestille hvis ting ikke er galt på denne undersøkelsen... hadde litt både og opplevelse av jm sist så ikke krise om de ikke har tid til meg... da hun jeg fikk sist stresset meg like mye hun roet meg ned og følte hun brukte tid på mye unødvendige ting... mannen jobbet og bodde i utlandet på den tiden og når han var med så spurte hun ut om landet han var i... hva har det med graviditeten å gjøre?

Back
Topp