Første trilletur!

Jippi Ananas

Forumet er livet
I dag har vi vært på vår første trilletur! Men fytti, det var så kald vind. [:o] Får bare håpe at jeg ikke får melkebetennelse nå da... [:-]

Melkebetennelse...? [8|]

Tenk å si det da.
Uansett, dukkemor sov veldig godt i voksiposen i vogna si.

Og by the way, skulle ikke forum bli mye raskere nå da?? [8|] Sliter fremdeles med å svare på innlegg jeg. [&o]

ORIGINAL: laban2

ORIGINAL: Eden

I dag har vi vært på vår første trilletur! Men fytti, det var så kald vind. [:o] Får bare håpe at jeg ikke får melkebetennelse nå da... [:-]

Melkebetennelse...? [8|]

Tenk å si det da.
Uansett, dukkemor sov veldig godt i voksiposen i vogna si.

Og by the way, skulle ikke forum bli mye raskere nå da?? [8|] Sliter fremdeles med å svare på innlegg jeg. [&o]
................jeg har heller ikke merket noe til hastigheten[8|]..........
Trilla tur i går vi[:)]...........i dag snør det såååå mye,så jeg tror ikke jeg gidder.....men ellers skal jeg prøve å gjøre det hver dag[:)]

Det var planen min også, men det har vært bare drittvær siden vi kom hjem. Først var det bare kaldt, og nå er det denne sure vinden. [:(] Tenkte kanskje å få magen min litt mindre til neste helg... [8D] Skal i bryllup og dressbuksa mi klemmer litt. [8|]

Det frister liksom ikke meg å gå på trilletur ennå.... Det er jo bare gråvær og snø hver dag.... Men jeg skal bli flink snart og begynne å gå tur hver dag - må nok jobbe litt med de siste kiloene ja....

ORIGINAL: laban2

ORIGINAL: Tulip

Det frister liksom ikke meg å gå på trilletur ennå.... Det er jo bare gråvær og snø hver dag.... Men jeg skal bli flink snart og begynne å gå tur hver dag - må nok jobbe litt med de siste kiloene ja....
hvor bor du????...er bare nyskjerrig[:D]

Jeg bor i Moss jeg [:)]. Er det i Drammen du bor?

Back
Topp